سید علی ضیاء روز گذشته در برنامه فرمول یک، از دلاوری های سردار سلیمانی تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در چند روز گذشته  فرمانده سپاه قدس  سردار حاج قاسم سلیمانی با ابلاغ نامه ای به رهبر معظم انقلاب  ، رسما پایان سیطره داعش بر عراق و سوریه را اعلام کرد.

پس از انتشار این خبر مسرت بخش  بسیاری از جهره های مطرح در عرصه های مختلف  همراه با دیگر هموطنانمان ، طی پیامی  این پیروزی بزرگ را تبریک گفتند.

به همین منظور روز گذشته در آغاز برنامه فرمول یک ،  سید علی ضیاء مجری برنامه  ،خدا قوتی به  دلاوری های حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم گفت و به دو  نکته  مهم در نامه سردار سلیمانی به رهبر معظم انقلاب اشاره داشت .

ضیاء گفت: خبر خوشحال کننده‌ای را طی نامه‌ای که سردار سلیمانی به مقام معظم رهبری نوشتند شنیدیم، می‌خواهم یک خدا قوت به حاج قاسم بگویم.

او ادامه داد: دو نکته در این نامه برایم جالب بود، یکی اینکه سیطره داعش تمام شده، یعنی اینکه تفکر داعش هنوز هست، اما مرز و خاک ندارد؛ افرادی که با کشتن جوانان و کودکان به بهشت بروند.

علی ضیاء تصریح کرد: اسلام دین حیات است و برای زنده کردن ما آمده است، تفکر حذف و ناسزا باید از جوامع اسلامی از بین برود.همه بزرگتر‌ها تاکید به وحدت کرده اند.

مجری فرمول یک اظهار کرد: عرصه فرهنگی نیاز به جهاد دارد و امروز گرچه سیطره داعش از خاک‌ها برداشته شده، اما تفکر داعش وجود دارد و با همدلی و گفتگو حل می‌شود. ان شاءالله با همدلی به ظهور امام زمان (عج) کمک کنیم و همه قلبهایمان به هم نزدیک شود.

 علی ضیاء در پایان خاطر نشان کرد:ما جوان‌ها دوست داریم با یک آدم بزرگ صمیمی‌تر شویم و فکر نمی‌کنم در سرزمینمان کسی باشد که دوستتان نداشته باشد.

در ادامه بخش هایی از فیلم این برنامه را مشاهده می کنید.

 

انتهای پیام/


تبریک علی ضیاء به سردار سلیمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
sepid
۲۰:۰۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۶
خدا قوتت
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۲۱:۳۷ ۰۷ آذر ۱۳۹۶
سردار سلیمانی ، یه دونه است ، خدا حفظش کنه
Iran (Islamic Republic of)
...
۲۱:۱۹ ۰۷ آذر ۱۳۹۶
خدا قوت سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۰۱ آذر ۱۳۹۶
آدم بايداندازه سوادش حرف بزنه
آخرین اخبار