مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان پسر و دختر با حضور چهار تیم خارجی در سمنان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان , فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت : مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان دختر و پسر، برای اولین بار در ایران در سمنان برگزار می شود و از 6 تیم خارجی برنامه‌ ریزی‌ شده برای حضور در این مسابقات، تیم‌های سریلانکا، آذربایجان، پاکستان و افغانستان وارد سمنان و در هتل مستقر شده اند و در مجموع، 12 بدمینتون‌باز در این مسابقات حضور دارند.


وي با بیان اینکه تیم های فرانسه و قزاقستان نتوانستند به دلیل مشکلاتی در این مسابقات حضور یابند، گفت: در مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان پسر و دختر، به دلیل داشتن رده‌بندی سه بین‌المللی، برای بازیکنان ایرانی و خارجی این رشته ورزشی اهمیت زیادی دارد، زیرا می توانند در این مسابقات رتبه جهانی کسب کنند یا رتبه خود را افزایش دهند.


مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت : از استان سمنان نیز 6 بدمینتون‌باز شامل متین مقیمی، ارسلان امیدی و امین عابدی در بخش پسران و پریا نبوی، طراوت علی‌نژاد و سحر رجبری در بخش دختران در این مسابقات حضور دارند.


مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به اینکه هیات بدمینتون استان سمنان در 2 سال پیاپی عنوان بهترین هیات استانی این رشته ورزشی را از سوی فدراسیون کسب کرده و 2 پایگاه از هشت پایگاه استعدادیابی بدمینتون کشور در استان سمنان قرار دارد، گفت: این استان یکی از بهترین ظرفیت های رشد این رشته ورزشی را در کشور دارد و هفت بدمینتون‌باز استان سمنان در تیم‌های ملی عضویت دارند.


گفتني است , مسابقات بدمینتون جوانان که دارای رده سه بین‌المللی است، با حضور 12 بدمینتون‌باز خارجی و 32 بدمینتون‌باز از جمهوری اسلامی،یکم تا سوم آذر 96 در سمنان در حال برگزاری است.


انتهاي پيام / ه


حضور 12 بدمینتون‌باز خارجی در مسابقات بين المللي بدمينتون در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار