جان کانیرز شخصیت افسانه‌ای حزب دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا توسط یک همکار پارلمانی سابق خود متهم شد که به علت مخالفت با خواسته‌های جنسی‌اش او را اخراجش کرده است.

باسابقه ترین عضو مجلس نمایندگان آمریکا به آزار جنسی متهم شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فرانسه از واشنگتن، جان کانیرز John Conyers شخصیت افسانه‌ای حزب دموکرات و با سابقه‌ترین عضو مجلس نمایندگان آمریکا به آزار و اذیت جنسی همکاران خود در سال‌های گذشته متهم شد.

بر اساس اظهاراتی که پایگاه اینترنتی بازفید Buzzfeed منتشر کرد کانیرز ۸۸ ساله نماینده دیترویت که از سال ۱۹۶۵ در مجلس نمایندگان عضویت دارد سال ۲۰۱۵ به یک همکار پارلمانی سابق خود ۲۷ هزار دلار پرداخت کرده بود. این زن کانیرز را متهم کرد به علت مخالفت با خواست‌های جنسی او اخراجش کرده بود.

این پایگاه اینترنتی همچنین اظهارات همکاران مرد و زن سابق جان کانیرز را که به سال ۲۰۱۴ بر می‌گردد و آن‌ها شیوه‌ای که او خواست‌های جنسی خود را از زنانی که برای او کار می‌کردند پیش می‌برد شرح داده اند منتشر کرده است.

موج افشاگری‌ها درباره آزار و اذیت جنسی در آمریکا از چند هفته قبل کنگره را گرفتار کرده است. دو نماینده زن کنگره به تازگی اعلام کردند دست کم دو نفر از نمایندگان مرد که از آن‌ها اسم نبردند رفتار‌هایی مشابه را مرتکب شده اند.

پل رایان رئیس جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا بدون اسم بردن از کانیرز این افشاگری‌ها را «کاملا نگران کننده» خواند و تاکید کرد اصلاحاتی در حال انجام است تا از آزار و اذیت جنسی در کنگره جلوگیری شود و بهبود نظام داخلی به کارکنان اجازه دهد چنین اعمالی را گزارش کنند.

انتهای پیام/

فساد اخلاقی در کنگره آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار