لایحه تفکیک بخش جوانان از ورزش تا پایان امسال نهایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تا پایان امسال لایحه تفکیک بخش جوانان از ورزش درمجلس رشورای اسلامی نهایی و تعیین تکلیف می‌شود.

محمدمهدی تندگویان با اشاره به لایحه جدایی حوزه جوانان از ورزش گفت: این لایحه در دولت در حال بررسی است و ماهم به عنوان نماینده دولت پیگیر موضوع در مجلس هستیم.

وی با بیان اینکه لایحه جدایی حوزه جوانان از ورزش در کمیسیون‌های مختلف در حال طرح است، تصریح کرد: برداشت ما این است که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با این لایحه موافق هستند.

محمد مهدی تندگویان با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال به جوانان اظهار داشت: پیگیر هستیم با یکی از بانک‌های عامل تفاهم نامه همکاری امضاء تا در قالب آن تفاهم نامه وام‌های کارآفرینی را به جوانان کارآفرین پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه این تسهیلات از ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان خواهد بود، تصریح کرد: کل اعتبار پیش بینی شده در این حوزه ۲۰۰ میلیارد تومان با سود ۴ درصد است.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان همچنین از پرداخت تسهیلات ازدواج به ۶۰۰ هزار نفر خبر داد و گفت: ۱۵۰ هزار نفر در نوبت دریافت وام ازدواج هستند و پیش بینی ما این هست که این تعداد متقاضی تا پایان سال تسهیلات ازدواج به همه آن‌ها پرداخت شود.

تندگویان همچنین از فعالیت ۲۰۰ مرکز مشاوره ازدواج نیز خبرداد.

انتهای پیام/م

 لایحه تفکیک بخش جوانان از ورزش تا پایان امسال نهایی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.