مسئول بسیج خواهران بروجرد گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج پنج جهیزیه کامل به پنج نفر از خواهران بسیجی بی بضاعت بروجرد اهدا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نسرین فائزی مسئول بسیج خواهران بروجرد گفت: امسال برای نخستین بار برنامه اهدای جهیزیه به نوعروسان بی بضاعت بسیجی بروجرد اجرا شد که پنج جهیزیه کامل به پنج نفر از خواهران بسیجی اهدا گردید.

وی اضافه کرد: ارزش ریالی هر یک از جهیزیه‌ها به مبلغ ۱۰ میلیون تومان بوده و در مجموع ۵۰ میلیون تومان برای پنج جهیزیه هزینه شده و طی مراسمی این جهیزیه‌ها به نوعروسان اهدا خواهد شد.

فائزی اعزام گروه‌های جهادی به روستا‌ها را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج برشمرد و افزود: در این هفته ۳۰ نفر در قالب گروه‌های جهادی به روستا‌ها و پایگاه‌ها اعزام می‌شوند و خدمات مشاوره‌ای و اخلاقی را ارائه می‌دهند.

به گفته وی این گروه‌ها از استاید مشاوره‌ای هستند که با برگزاری کلاس‌های مشاوره در زمینه‌های مختلف خدمت رسانی می‌کنند.

مسئول بسیج خواهران بروجرد تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های تخصصی زن و خانواده از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته در بروجرد اجرا می‌شود که این کارگاه‌ها با محوریت کاهش طلاق و افزایش ازدواج خواهد بود.

وی بیان کرد: به مناسبت هفته بسیج برنامه‌های مختلفی توسط بسیج خواهران اجرا می‌شود که این برنامه‌ها از مهمترین برنامه‌های این ایام هستند.

انتهای پیام/م

پنج جهیزیه به نوعروسان بی بضاعت بروجردی اهدا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار