رئیس سازمان بسیج گفت: آمریکایی‌ها می‌خواستند داعش را به منطقه غالب کنند، اگر خواب داعش تعبیر می‌شد، معلوم نبود چه بر سر اسلام می‌آمد.

اگر خواب داعش تعبیر می‌شد، معلوم نبود چه بر سر اسلام عزیز می‌آمدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار غلامحسین غیب پرور بعدازظهر امروز در حاشیه مراسم اهدای جهیزیه از طرف بسیج مستضعفین به خانواده های نیازمند، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از اقدامات بسیج ارائه خدمات مردم محوری است که سپاه تهران بزرگ در این قضیه پیشگام است، لذا آن چیزی که امروز ملاحظه شد بخشی از عملکرد آنهاست.

وی افزود: در ۱۸ ماه گذشته فقط در موضوع تهیه جهیزیه بالغ بر 15 میلیارد تومان با مشارکت های مردمی هزینه شده که امروز 260 سری جهیزیه تحویل نیازمندان می شود.

سردار غیب پرور با اشاره به پیروزی های جبهه مقاومت و فروپاشی دولت خودخوانده داعش گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیستی‌ها می خواستند گروه جعلی داعش را به مردم منطقه غالب کنند، البته خطر اینها به مراتب بیشتر از زمانی است که می خواستند رژیم صهیونیستی را در منطقه ایجاد کنند؛ پس اگر این خواب زشت و نامبارکشان تعبیر می شد واقعا معلوم نبود سر اسلام عزیز چه می‌آمد.

رئیس سازمان بسیج تاکید کرد: شکرگزاری بزرگ مردم منطقه این است که انسجام خودمان را حفظ کنیم و آن جهاد کبیری که رهبری فرمودند تقویت کنیم و بدانیم با اتکا به خداوند می توان اسلام محمدی را گسترش داد، جوامع مختلف را مدیریت کرد؛ چون اسلام دینی است که می تواند انسان را به رشد و تعالی برساند و این حتمی است.

سردار غیب پرور اظهار کرد: آن چیزی که آمریکایی ها و صهیونیست ها می خواستند در منطقه انجام دهند، دستشان برای مردم رو شد؛ زیرا اسلامی که آنها می گفتند اسلام دروغین بود؛ پیامبر ما پیامبر رحمت است و هیچ گاه نفرمودند که سینه مردم را بشکافید و قلب آنها را از تنشان در بیاورید.

وی در پایان تصریح کرد: خدا را شکر که تحت هدایت های مقام معظم رهبری و مرجعیت در عراق تلاش ها به ثمر نشست و این پیروزی حاصل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار