مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان بوشهر گفت: همراه‌سرای بیمارستان شهید گنجی برازجان با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.

احداث همراه‌سرای بیمارستان شهید گنجی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علیرضا صفایی در آئین کلنگ‌زنی همراه سرای بیمارستان شهید گنجی دشتستان اظهار داشت: فعالیت‌های مجمع سلامت استان در راستای کمک به رفع نیاز‌های مجموعه بهداشت و درمان در امورات زیربنایی است. در سال‌های گذشته و با مشارکت خیرین، اقدامات بسیار خوبی در راستای کمک به بخش سلامت انجام شده که انشاءالله تداوم خواهد داشت.

صفایی احداث همراه سرا در بیمارستان‌ها را ضروری دانست و افزود: همراه‌سرا در بیمارستان‌ها باعث کاهش نگرانی همراهان بیمار می‌شود، چون همراهان بیمار به نسبت بیماران از فشار روحی بیشتری برخوردار هستند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان بوشهر به مشخصات پروژه همراه سرای بیمارستان شهید گنجی اشاره کرد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و به مساحت ۶۰۰ متر مربع در دو طبقه احداث می‌شود. در ساخت این همراه سرا دو خیر هم استانی آقایان آبشرینی و صادقی به ترتیب ۲۰۰ و ۲۱۰ میلیون تومان کمک می‌کنند و مابقی اعتبار ار طریق اعتبارات ملی و مجمع خیرین تامین خواهد شد.

انتهای پیام /پ

همراه‌سرای بیمارستان شهید گنجی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال احداث می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.