فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 430 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق طی 8 ماه گذشته در استان خبر داد.

سردار ملکی فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهي با همکاری ماموران انتظامی استان طی 8 ماه سال ، دو هزار و 412 دستگاه خودرو سبک و سنگين حامل کالای قاچاق را شناسايی و توقيف کردند.

وی افزود:با تلاش ماموران در این مدت 47 تن و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 575 دستگاه خودرو در بحث حمل و قاچاق مواد افیونی توقیف شد .

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: همچنین، دو هزار و 553 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و 13 هزار و 948 معتاد بلامکان و کارتن خواب از سطح استان جمع آوری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در زمینه ترافیکی و حوادث جاده ای درون و برون شهری نیز به لطف خداوند وضیعت خوب و قابل قبولی را شاهد هستیم به گونه ای که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ، متوفیان ناشی از تصادفات 14 درصد و و مصدومان 9 درصد کاهش داشته است.

سردار ملکی در ادامه تعداد کل تماس های شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 استان را 234 هزار و 161 فقره عنوان و افزود: از این تعداد تماس ها، 77 هزار و 569 فقره عملیاتی و 14 هزار و 540 فقره منجر به راهنمایی و ارشاد از سوی ماموران شده است.

وی با اشاره به کاهش 6 درصدی وقوع سرقت ها در استان گفت: سرقت منزل 21 درصد،خودرو 37 درصد ،موتورسیکلت 15 درصد و سرقت بعنف 30 درصد کاهش را شاهد بودیم.

انتهای پیام/ر

کشف بیش از 47 تن مواد مخدر در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
درویشی
۲۰:۰۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
سلام. نوبت میخواستم برای دندون پزشکی