مسئول تبلیغات و دارالقرآن پایگاه پدافند هوایی شهرستان زاهدان گفت: ۷ شرکت‌کننده برگزیده استان در مرحله منطقه‌ای، راهی مشهد مقدس شدند.

راه‌یابی ۷ شرکت‌کننده سیستان و بلوچستان به مسابقات قرآن پدافند هواییبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مسئول تبلیغات و دارالقرآن پایگاه پدافند هوایی شهرستان زاهدان گفت: ۷ شرکت‌کننده برگزیده استان در مرحله منطقه‌ای، صبح امروز برای حضور در مرحله قرارگاه مسابقات سراسری قرآن پدافند هوایی، راهی مشهد مقدس شدند.


محمد رضایی با بیان اینکه این مسابقات ویژه کارکنان پایور و وظیفه پدافند هوایی برگزار می‌شود، ادامه داد: مرحله قرارگاه این دوره از مسابقات فردا، چهارشنبه اول آذر، در قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) شمال شرق امام رضا(ع) برگزار می‌شود.


وی  بیان کرد: از این ۷ شرکت‌کننده برگزیده استان، ۴ نفر آقا و ۳ نفر بانو هستند که در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و تفسیر قرآن کریم مرحله منطقه‌ای که مردادماه امسال در بیرجند برگزار شد، حائز رتبه‌های برتر شدند.


وی افزود: برای آماده سازی بیشتر شرکت‌کنندگان و حضور موفق در مسابقات، هفته گذشته یک کارگاه آموزشی فشرده یک‌روزه از سوی دارالقرآن پایگاه و با حضور اساتید مجرب قرآن برگزار شد.


ستوان‌دوم رضایی اظهار کرد: امیدواریم با توجه به استعدادی که در نمایندگان استان وجود دارد و آموزش‌هایی که صورت گرفته، شاهد موفقیت آنان در این مرحله و راه یافتن به سطح آجا باشیم.

انتهای پیام/گ

راه یابی شرکت کنندگان سیستان وبلوچستان به مسابقات قرآن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار