نائب رئیس هیئت کبدی گرگان گفت : برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گرگان فرصت خوبی برای شناساندن این شهر به ایران و جهان است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ مهدیه صبوحی نائب رئیس هیئت کبدی گرگان گفت: گرگان میزبان مسابقات کبدی قهرمانی آسیا است که با حضور ۱۱ کشور برگزار می‌شود، تا کنون تیم‌های ملی عراق و کره جنوبی وارد گرگان شده و امروز ۳۰ آبان و فردا یک آذر، تعداد دیگری از تیم‌ها به گرگان می‌آیند.

وی با تأکید بر انعکاس خبری و تبلیغاتی مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گرگان، گفت: انعکاس این بازی‌ها برای مردم گرگان در کشور و جهان بسیار مهم است و از نظر فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، اعتبار و بودجه و اشاعه فرهنگ توریسم و گردشگری اهمیت زیادی دارد.

صبوحی افزود: این رقابت‌ها در راستای بومی سازی کبدی هم نقش مهمی دارد و موجب تشویق مردم برای ورود به این ورزش خواهد شد، به طوری که در این مدت کوتاه چندین مراجعه کننده کودک و نوجوان داشتیم.

صبوحی اضافه کرد: ما نیازمند همراهی مردم برای تشویق و میزبانی مسابقات هستیم و امیدواریم مردم فهیم گرگان با پر کردن سالن مانند همیشه میزبان خوبی بوده و خاطرات خوبی در ذهن مهمانان بسازند.


انتهای پیام/م
 

فرصت شناخته شدن گرگان در دنیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.