مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: 9 نفر طی 24 ساعت گذشته در انجام 12 عملیات توسط آتش‌نشانان همدان نجات یافتند.

نجات  9 نفر توسط آتش‌نشانان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضا بیاناتی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با اشاره به اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات سازمان آتش‌نشانی طی 24 ساعت گذشته، اظهار کرد: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات سازمان، 315 تماس شهروندان در این بازه زمانی در سامانه 125 همدان به ثبت رسید.

وی با اشاره به 12 عملیات انجام شده، تصریح کرد: پنج عملیات اطفاء حریق و هفت عملیات امداد و نجات در این بازه زمانی توسط آتش‌نشانان انجام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان ادامه داد: دو مورد حریق منزل در بلوار مدنی و حصار حاج شمسعلی، حریق یک خودرو در بلوار ارم، حریق یک باغ در جاده چشین و حریق ایزوگام در میدان باباطاهر منجر به انجام عملیات اطفاء حریق شد.

بیاناتی خاطرنشان کرد: چهار مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در چرمسازی، شهرک مدرس، شهید زمانی و شهرک الوند، نجات افراد محبوس شده در یک منزل در جوادیه، نجات حیوانات در خیابان مهدیه و حادثه تصادف یک خودرو در شهرک مدنی انجام هفت مورد عملیات امداد و نجات را به دنبال داشت.

وی در پایان یادآور شد: 9 نفر طی 24 ساعت گذشته توسط آتش‌نشانان همدان در انجام 12 عملیات نجات یافتند.

انتهای پیام/ب

نجات همشهریان توسط آتش نشانان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.