رئیس شبکه بهداشت و درمان سراوان گفت: کارکنان این مرکز واقع در جنوب شرق سیستان و بلوچستان با اختصاص یک روز از حقوق خود به یاری زلزله زدگان غرب کشور شتافتند.

اختصاص یک روز حقوق کارکنان شبکه بهداشت سراوان به زلزله زدگانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، دکتر رضا رضازاده گفت: همکاران شبکه بهداشت و درمان سراوان با حضور در امور مالی، تخصیص یک روز از حقوق خود برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور را خواستار شدند.
وی ادامه داد: با این مبلغ مقادیری لوازم گرمایشی تهیه و به غرب کشور ارسال خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه همه مردم ایران خود را در غم مردم زلزله زده غرب کشور شریک می دانند تصریح کرد: در صورتی که نیاز به امداد رسانی و حضور در شهرهای زلزله زده باشد همه کارکنان این مرکز برای کمک آماده اند.


دکتر فرزانه فرجیان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان نیز گفت: یک کامیون با 10 تن انواع کالاها شامل لباس گرم و بوت کودک، پتو، پودر لباسشویی، مایع ظرفشویی، پوشک و شیر خشک، کرم مرطوب کننده کودکان و غیره به مقصد کرمانشاه بارگیری شد.


دکتر علی افشاری مقدم قائم مقام روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز اظهار داشت: شماری از دانشجویان این دانشگاه به صورت خود جوش با جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی به یاری مردم زلزله زده غرب کشور شتافتند.

انتهای پیام/گ

کمک به زلزله زدگان غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار