مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان گفت: مسئولان از تمام ظرفیت خود برای توسعه لرستان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ ناهید پرویزپور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان افزود: وحدت، همگرایی بین مردم وجود دارد و اتحاد ملی در صحنه‌های مختلف همیشه نمایان است.

وی عنوان کرد: در کنار همه مسائل و مشکلاتی که ممکن است مردم گریبان گیر آن باشند، وحدت و هم‌افزایی که بین مردم وجود دارد همچون یدواحده بر روی آن مشکل متمرکز شده تا حل شود.

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری لرستان ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری در اردیبهشت امسال برگزار و دولت دوازدهم شکل گرفت و تغییراتی در کابینه صورت گرفت.

پرویزپور بیان کرد: با جابجایی‌هایی که در کابینه به وجود آمد متناسب با آن در استانداران نیز این تغییرات اتفاق افتاد و این تغییرات نیز در مراکز شهرستان‌ها با جابجایی فرمانداران نیز شکل می‌گیرد و این یک امر طبیعی است.

وی اظهار داشت: بخشدار به عنوان نماینده عمومی دولت است و باید از تمام ظرفیت‌هایی که در منطقه وجود دارد جهت ارتقاء، اشتغال و معیشت مردم به نحو احسن استفاده کند.

پرویز پور تصریح کرد: کسانی که در این نظام مسئولیت دارند بدانند که مسئولیت هدف نیست بلکه وسیله‌ای است که انسان بتواند هرچه بیشتر به مردم خدمت کند.

وی با بیان اینکه یکی از مسائل بسیار مهم تامین امنیت است، عنوان کرد: در سایه امنیت است که توسعه اتفاق می‌افتد و باید همه به این امر توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/م

مسئولان از تمام ظرفیت خود برای توسعه لرستان استفاده کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.