عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 گفت: قرار شد مشکلات دارویی داروخانه‌ها و شرکت‌های دارویی به وسیله کمیته فرهنگی این کمیسیون بررسی و اعلام نظر شود.

مشکلات دارویی در کمیسیون اصل 90 بررسی شد/ بازدید سرزده این کمیسیون از فرودگاه‌های کل کشورمحمدرضا امیرحسن‌خانی عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح نشست امروز هیئت رئیسه این کمیسیون گفت: موضوع معوقات بانکی در این جلسه بررسی شد و قرار است گزارش آن در جلسه بعدی مطرح و در صورت لزوم در صحن علنی مجلس قرائت شود.

وی با بیان اینکه موضوع محصولات تراریخته هم در این نشست بررسی شد، افزود: قرار شد گزارش کمیسیون کشاورزی درباره محصولات تراریخته بار دیگر در کمیته اقتصادی کمیسیون اصل 90 قرائت و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نایب رئیس دوم کمیسیون اصل 90 همچنین با اشاره به بررسی و نظارت بر فرودگاه‌های کشور هم اظهار کرد: اعضای هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 تصمیم گرفتند تا بازدیدهای سرزده‌ای را از فرودگاه‌های کل کشور داشته باشد.

امیرحسن‌خانی تصریح کرد: بحث مشکلات دارویی که اخیرا از سوی داروخانه‌ها و شرکت‌های دارویی هم اعلام شده، نیز در این جلسه بررسی و قرار شد کمیته فرهنگی کمیسیون اصل 90 این موضوع را دقیقا بررسی و اعلام نظر کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار