دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی، وجود حاج قاسم سلیمانی و رشادت مدافعان حرم را عامل نابودی داعش دانست.

خاورمیانه جدید بر خلاف میل آمریکا و اسرائیل تشکیل شد

امیرحسین رفعتی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان تصریح کرد: با وجود تلاش‌های بی‌شمار و اعمال هزینه‌های بسیار گزاف از سوی دولت‌های تروریستی شهرهای در تصرف داعش در عراق و سوریه یکی از پس از دیگری سقوط کرد که نشانه برتری استراتژی مقاومت بر دیگر طرح‌های ارائه شده از سوی برخی دیپلمات‌هاست.

وی افزود: خدا را شاکریم با درایت قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و با رشادت دلاورمردان مدافع حرم شهر بوکمال به عنوان آخرین سنگر داعش در سوریه به دست نیروهای دولت سوریه افتاد و در آینده‌ای بسیار نزدیک شاهد فروپاشی کامل این دولت خودخوانده هستیم.

داعش به ضعیف‌ترین حد ممکن رسیده‌است

امیر حسین رفعتی خاطرنشان کرد: امروز که داعش به ضعیف‌ترین حد ممکن رسیده‌است را می‌توان روز عزای حامیان منطقه‌ای و بین المللی داعش و‌ روز شادی همه مستضعفان و پابرهنگان عالم نامید.

میلیاردها دلار هزینه برای ایجاد خاورمیانه جدید شکست خورده است

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی تصریح کرد: با پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت با اطمینان بیشتری می‌توان این جمله را تکرار کرد که میلیاردها دلار هزینه برای جنگ‌های عراق و افغانستان و میلیون‌ها کشته و معلول و بی‌خانمان برای توطئه ایجاد خاورمیانه جدید شکست خورده است.

وی با بیان اینکه خاورمیانه جدید دقیقا بر خلاف خاورمیانه‌ای که آمریکا و اسرائیل انتظارش را می‌کشیدند تشکیل شده است. افزود: حمایت عربستان سعودی و کشورهای متحجر منطقه از دولت خودخوانده داعش و حامی اصلی این دولت‌های دیکتاتور و که همان آمریکا و‌ اسرائیل هستند، بار دیگر لکه ننگی بر کارنامه سراسر جنایت و آدمکشی این سفاکان خونخوار اضافه کرد.

شکست‌های داعش نشان داد با دولت‌های تروریستی باید چگونه برخورد کرد

امیرحسین رفعتی ادامه داد: شکست‌های مکرر دولت خودخوانده داعش به بسیاری از دنباله‌روهای داخلی این جنایتکاران که آگاهانه و یا ناآگاهانه کشور را به سوی پناه بردن به دامان دولت‌های تروریستی غربی می‌برند نشان داد با چنین کشورهایی باید چگونه مواجه شد.

سپاه قدس باید گروه‌های مردمی را برای نبردهای مهم‌تر آماده کند

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی یادآور شد: به نظر من سپاه قدس و سردار سلیمانی باید در ادامه ماموریت خود در عراق و سوریه، از سرمایه عظیم بسیج مردمی عراق و سوریه برای بازسازی این کشورها استفاده کنند و با منسجم‌کردن تشکیلات این گروه‌های مردمی، آنها را برای نبردهای مهم‌تر در منطقه آماده کنند تا ان‌شاءالله به زودی شاهد محوشدن غده سرطانی منطقه و منشا همه توطئه‌ها یعنی رژیم جعلی اسرائیل باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار