با همت خیران و مردم نوعدوست میاندورود همه‌ی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان میاندورود از خدمات آموزشی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید سلیم سیدی بادلی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندورود، با بیان اینکه خدمات کمیته امداد به مددجویان برای توانمند سازی آن‌ها ارائه می‌شود، گفت: ۲۹۰ دانش آموز و دانشجو در این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

وی افزود: به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت خدمات هزینه تحصیلی، شهریه دانشگاه، هزینه کانون‌های قرآنی و آموزش‌های مبانی اعتقادی در ۶ ماه نخست امسال ارائه شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندورود با بیان اینکه ۴۶ نفر از دانش آموزان از خدمات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی بهره‌مند شدند، گفت: این مشاوره‌ها با هدف راهیابی به دانشگاه، پیشگیر‌ی از افت تحصیلی، ترک تحصیلی، بازگشت به تحصیل به آن‌ها ارائه شد.

سیدی با توجه به مشارکت مردم نوعدوست و خیران این شهرستان در خدمت رسانی مطلوب به مددجویان افزود: با همّت خیران و مردم نوعدوست میاندورود همه‌ی دانش آموزان و ایتام تحت حمایت کمیته امداد در این شهرستان در ۶ ماه نخست امسال از خدمات آموزشی این نهاد بهره‌مند شدند.

مدیر کمیته امداد میاندورود افزود: مشارکت مردم خیر میاندورود ۱۹ میلیون تومان بابت تهیه لوازم التحریر وهزینه تحصیلی برای دانش آموزان و ایتام تحت حمایت در این شهرستان هزینه شد.

سیدی بادلی گفت: ۲ هزار و ۲۵۰ نفر در میاندورود تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند واز خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/آ

ارائه خدمات آموزشی کمیته امداد به دانش آموزان میاندورودی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.