سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس گفت: تکلیف مدیرعاملی طاهری یکی، دو روز آینده در جلسه اضطراری مشخص می شود.

حمید رضا گرشاسبی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت مدیرعاملی طاهری اظهار کرد: جلسه هیئت مدیره با حضور طاهری امروز برگزار شد. طبق برنامه وضعیت مدیرعاملی طاهری در جلسه اضطراری در یکی ، دو روز آینده مشخص می شود.

مدیرعاملی ام در پرسپولیس شایعه است 

او درباره اینکه گزینه اصلی مدیرعاملی پرسپولیس است، بیان کرد: هیچ گزینه ای برای مدیرعاملی پرسپولیس مطرح نیست و مدیرعاملی ام در پرسپولیس شایعه است. من به همراه طاهری کارهای باشگاه را انجام می دادم و اعضای هیئت مدیره در غیاب طاهری امورات باشگاه را به من سپردند.

گرشاسبی در مورد ناراحتی وزیر ورزش از طاهری بیان کرد: این موضوع شایعه است چرا که وزیر ورزش و جوانان در جریان غیبت طاهری بود و از او ناراحت نیست.

بازداشت طاهری صحت ندارد 

سرپرست موقت پرسپولیس درباره بازداشت طاهری تصریح کرد: طاهری برای زیارت امام حسین (ع) و امام رضا (ع) به کربلا و مشهد رفته بود و افرادی که بازداشت طاهری را مطرح کردند گناهشان را افزایش دادند.

کاروان هواداران با هزینه خودشان به عمان رفتند 

او درباره اینکه تعدادی از اقوام هیئت مدیره همراه تیم به اردوی عمان رفتند، بیان کرد: کاروانی از هواداران پرسپولیس همراه با تیم به عمان رفتند که هزینه این سفر هم خودشان متقبل شدند. اطلاعی از حضور اقوام هیئت مدیره در سفر به عمان ندارم.

بازیکنان از پرداخت بخشی از قراردادشان رضایت دارند 

گرشاسبی درباره ناراحتی بازیکنان از پرداخت 10 درصد قراردادشان بیان کرد: هیچ کدام از بازیکنان حرفی درباره پرداخت کم قراردادشان نزدند و از دریافت حقوقشان رضایت داشتند. باشگاه پرسپولیس نسبت به دیگر تیم ها بیشترین پرداختی به بازیکنانش را داشته است.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در پایان درباره اینکه مدیرعاملی پرسپولیس را قبول می کند یا نه! خاطر نشان کرد: در حال حاضر خبری نیست و یکی و دو روز آینده تکلیف مدیرعاملی تیم مشخص می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار