باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم به دنبال تغيير و تحولات اخير سرمربی جديد تيم فوتبال صبای قم در ليگ دسته اول جام آزادگان را معرفی كرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ صبای قم که فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران را با هدایت ناصر بختیاری‌زاده مربی بومی خود آغاز کرده بود از هفته سوم تا پایان هفته دوازدهم با هدایت هومن افاضلی در لیگ به میدان رفت و از هفته چهارم با یک سرمربی جدید وارد رقابت با حریفان می‌شود.

صبای قم که در این فصل بسیار پر فراز و نشیب ظاهر شده برای سومین بار در کادر فنی خود تغییر ایجاد کرد و در جلسه‌ای که امروز با حضور مسوولان این باشگاه برگزار شد، محمدعلی فلاح‌دار مسوولیت سرمربیگری جدید تیم صبای قم را در ادامه رقابت‌های لیگ آزادگان بر عهده گرفت.

سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم سابقه سرمربیگری تیم فوتبال شموشک نوشهر را در کارنامه دارد و در دوره چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در فصل 94 – 1393 نیز که عبدالصمد مرفاوی و مهدی تارتار در دو نیم‌فصل هدایت صبا را عهده‌دار بودند، از سوی مدیرعامل وقت باشگاه صبا به عنوان مدیر فنی این تیم فعالیت می‌کرد.

کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در حالی دست‌خوش تغییر شد که این تیم با سرمربی جدید خود باید در هفته چهاردهم از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در دیداری فوق‌العاده حساس میزبان تیم فوتبال مس رفسنجان باشد.

این در حالی است که صبای قم تا پایان هفته سیزدهم رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال ایران با کسب یک برد، 6 تساوی، 6 باخت و 9 امتیاز در بین 18 تیم رتبه شانزدهم را در اختیار دارد و هم اکنون جزو یکی از سه کاندیدای سقوط به دسته پائین‌تر نیز محسوب می‌شود.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و مس رفسنجان از هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 14:15 دقیقه عصر روز سه‌شنبه سی‌ام آبان ماه به میزبانی شاگردان محمدعلی فلاح‌دار در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/ح

فلاح‌دار سرمربی صبای قم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار