دیدارهای هفته نخست دور برگشت لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور فردا در حالی برگزار خواهد شد که شهرداری همدان کار سختی برابر تیم صدرنشین گروه سوم دارد.

مصاف فوتبال شهرداری همدان مقابل فومنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در هفته دوازدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور و از سری مسابقات گروه سوم این دوره از بازی‌ها، عصر فردا تیم فوتبال شهرداری همدان میهمان تیم صدرنشین شهرداری فومن خواهد بود.

شهرداری همدان که هفته گذشته استراحت داشت، فردا برابر تیم صدرنشین شهرداری فومن کار سختی دارد و بدون تردید کسب یک تساوی خارج از خانه هم می‌تواند برای نماینده استان قابل قبول باشد.

شاگردان هادی گل‌محمدی در هفته‌های نهم و دهم دو پیروزی متوالی کسب کردند و حالا به دنبال این هستند تا روند صعودی خود را تداوم بخشند، با این حال دیدار برابر تیم صدرنشین و مدعی شهرداری فومن چالش جذاب شهرداری‌چی‌ها در ایستگاه نخست دور برگشت لیگ دسته دوم فوتبال محسوب می‌شود.

شهرداری همدان با سه برد، سه باخت، چهار تساوی و 13 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد و در سوی مقابل تیم شهرداری فومن با هفت برد، دو تساوی، تنها یک شکست و کسب 23 امتیاز به تنهایی در صدر جدول گروه سوم لیگ دسته دوم فوتبال قرار گرفته است.

شهرداری فومن از 10 بازی دور رفت خود در میان تیم‌های حاضر در گروه سوم لیگ دسته دوم فوتبال بیشترین برد را به دست آورده و با یک باخت کمترین شکست را نیز متحمل شده است. با این اوصاف می‌توان اینگونه متصور شد که نماینده همدان سخت‌ترین دیدار خود در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را فردا برابر شهرداری فومن تجربه خواهد کرد.

شهرداری فومن در 10 بازی قبلی خود 20 بار موفق به گلزنی شده که میانگین دو گل در هر بازی را به ثبت رسانده است. به این ترتیب دفاع نه چندان خوب شهرداری همدان فردا کار دشواری در شمال کشور خواهد داشت.

شهرداری فومن و شهرداری همدان عصر فردا سه‌شنبه از ساعت 14 در چارچوب هفته دوازدهم لیگ دسته دوم فوتبال در شهر فومن به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/ د

فوتبال شهرداری همدان به فومن می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.