تاکید بر تعیین تکلیف وضعیت جاده قزوین-کلاچای

استاندار قزوین در بازدید از جاده در دست احداث قزوین-الموت-کلاچای، بر تعیین تکلیف وضعیت این طرح تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار در کارگاه پیمانکاری مسیر در دست احداث قزوین-الموت-کلاچای در الموت غربی افزود: باید در نشستی مشترک با حضور استانداران، مسئولان راه وشهرسازی، محیط زیست و میراث فرهنگی دو استان قزوین و گیلان در باره تکمیل این جاده تصمیم نهایی را اتخاذ کرد، چون با گذشت چهار سال این طرح پیشرفت بسیار کندی داشته است.

وی اضافه کرد: همچنین باید مشکلات زیست محیطی و میراث فرهنگی این طرح را با مراجعه به دستگاه‌های ذیربط در تهران و در سطح ملی مرتفع کرد.

ساخت جاده قزوین رحیم آباد کلاچای با طول ۱۴۵ کیلومتر با هدف ایجاد کریدور ارتباطی میان استان‌های گیلان و مازندران، توسعه منطقه الموت و بهره برداری از جاذبه‌های گردشگری منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

این طرح که ۷۵ کیلومتر آن در استان قزوین قرار دارد هم اکنون در قطعه اول شامل ۲۶ کیلومتر از پیشرفت هفت درصدی برخوردار است.

به گفته مسئولان مربوطه علت کندی پیشرفت این طرح به کمبود منابع مالی، مشکلات زیست محیطی و میراث فرهنگی باز می‌گردد.

در سفر رئیس جمهوری به استان قزوین در سال گذشته برای این جاده یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد که تخصیص یافتن آن تسریع در عملیات اجرائی این جاده را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

بازدید استاندار قزوین از جاده در دست احداث قزوین-الموت-کلاچای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.