عباس بیدگلی گفت: اساسنامه جامعه هتل‌ها و مراکز اقامتی استان‌ها در هفته آینده ابلاغ می‌شود.

عباس بیدگلی، مدیر اجرایی جامعه هتلداران ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از تهیه پیش‌نویس اساسنامه جامعه هتل‌ها و مراکز اقامتی استان‌ها خبر داد و اظهار داشت: این پیش‌نویس به اطلاع معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رسید و بعد از برگزاری جلسات متعدد قرار بر این شد که پیش‌نویس اساسنامه جامعه هتل‌ها و مراکز اقامتی استان‌ها به سراسر کشور ابلاغ شود.

وی افزود: ما تصمیم داریم با ابلاغ این پیش‌نویس رویکرد یکسانی را در سراسر کشور ایجاد کنیم؛ البته هم اکنون بسیاری از استان‌های ما جامعه هتلداران دارند و فقط باید مواد اساسنامه‌شان را با اساسنامه جدید تطبیق دهند.

مدیر اجرایی جامعه هتلداران ایران خاطرنشان کرد: برخی از استان‌ها هنوز تشکلی برای هتل‌ها و مراکز اقامتی ندارند و براساس اساسنامه جامعه هتل‌ها و مراکز اقامتی باید اقدام به تشکیل جامعه هتل‌ها و مراکز اقامتی کنند.

یادآور می‌شود؛ تشکیل جامعه هتل‌ها و مراکز اقامتی استان‌ها به عنوان یکی از روش‌های سر و سامان دادن به فعالیت هتل‌ها و مراکز اقامتی در دستور کار جامعه هتلداران ایران قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/

 

طرحی برای سر و سامان دادن به فعالیت هتل‌ها

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار