شرکت وان‌پلاس گوشی‌های نسل قبل خود را به اندروید 8 آپدیت کرد

سرانجام شرکت وان‌پلاس اعلام کرد که دو گوشی OnePlus 3 و OnePlus 3T آپدیت اندروید 8 را طی هفته جاری به صورت کامل دریافت خواهند کرد.

شرکت وان‌پلاس گوشی‌های نسل قبل خود را به اندروید 8 آپدیت کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرانجام لحظه ای که کاربران گوشی های هوشمند شرکت وان‌پلاس در انتظار آن بودند فرارسید؛ چرا که این شرکت اعلام کرد آپدیت سیستم عامل اندروید 8 اورئو را که قولش را داده بود، برای دو گوشی پرچمدار خود یعنی OnePlus 3 و OnePlus 3T منتشر کرده است.

دو ماه پیش شرکت وان‌پلاس نسخه ای بتا از سیستم عامل ادروید 8 اورئو برای تعداد محدودی از کاربرانش منتشر کرد، اما این قول را به کاربران خود داد که تا پایان سال 2017 این نسخه را در دسترس آنها قرار دهد.

گفتنی است که اگر کاربر دو گوشی OnePlus 3 و OnePlus 3T شرکت وان‌پلاس هستید، می‌توانید آپدیت اندروید 8 را از طریق گوشی هوشمند خود نصب نمایید. برای آن دسته از کاربرانی نیز که هنوز آپدیت جدید برایشان قابل نمایش نیست، جای نگرانی وجود ندارد زیرا این شرکت تا پایان هفته جاری آپدیت اندروید 8 را برای همه کاربران خود عرضه خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

  دو گوشی OnePlus 3 و OnePlus 3T به آپدیت اندروید 8 مجهز می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار