مسابقات قهرمانی کشور کونگ فو آزاد ایران در چهار رده سنی به میزبانی استان تهران برگزار شد که در این بین کونگ فوکاران کرمانی توانستند در رده ی بزرگسالان بر سکوی نخست کشور بایستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی همتی، سرپرست هیئت کونگ فوی استان کرمان گفت: مسابقات قهرمانی کشور کونگ فو آزاد ایران با حضور ۴۲۰ فایتر از ۱۸ استان کشور به مدت سه روز به میزبانی استان تهران، شهرستان شهریار برگزار شد.

وی افزود: استان کرمان  با ۱۸فایتر توانست ۱۶ مدال رنگارنگ از این رقابت ها کسب کند.

همتی تصریح کرد: این مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزارشد که کرمان در رده بزرگسالان موفق به کسب مقام اول کشور شد.

وی یادآور شد: بر این اساس، در رده ی نونهالان، آیدا برخودار اول و نازنین زهرا علیزاده سوم شد.

همتی گفت: در رده ی نوجوانان نیز نازنین دستیار عنوان نخست را از آن خود کرد و نگار دستیار و مبینا خضری هر کدام به صورت جداگانه سوم شدند.

وی افزود: در رده ی جوانان هم مهدیه سید مردادی و الهه پور خسروانی  مقام اول را به خود اختصاص دادند، سودابه قاسمی مقام دوم را کسب کرد و مهسا اسدی و فاطمه زیدآبادی نیز مقام سوم را تصاحب کردند.

همتی تصریح کرد: در رده ی بزرگسالان نیز سمیه زند اقطاعی، زینب سید مرادی، سحر خجسته و الهام دعا گویی عناوین نخست رقابت ها را از آن خود کردند، امینه عباسلو دوم شد و فاطمه سعد لو پاریزی عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

وی یادآور شد: در این رقابت ها، سمیه زند اقطاعی قهرمان جهان و آسیا از کرمان به عنوان سوپر فایتر این مسابقات انتخاب و مفتخر به دریافت کاپ فنی ترین بازیکن شد.

مسابقات قهرمانی کشور کونگ فو آزاد ایران به مدت سه روز به میزبانی استان تهران، شهرستان شهریار برگزار شد.

انتهای پیام/ب

کسب مقام نخست کشور توسط کونگوکاران کرمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.