فرماندار تکاب گفت:350 تن کمک های مردمی شهرستان به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ایرج ثقفی فرماندار شهرستان تکاب با بیان اینکه این شهرستان در کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه از شهر‌های پیشگام است گفت: تاکنون بیش از ۲۵ میلیارد ریال اقلام کمک‌های مردمی تکاب در قالب ۱۰۰ محموله خودروی سبک و سنگین در ۲ مرحله به مناطق زلزله زده فرستاده شده است.

وی ادامه داد:حجم کمک‌های مردمی شهرستان تکاب به زلزله زدگان کرمانشاه ۳۵۰ تن است که شامل اقلام ضروری از جمله مواد خوراکی، بهداشتی، لوازم گرمایشی و البسه گرم، نایلون، چادر امدادی، آب معدنی و مواد شوینده است.

ثقفی بیان کرد: ۲۵۰ تخته فرش، ۳۰۰ دستگاه چادر امدادی، ۸۰۰ کیلوگرم نایلون، پنج هزار تخته پتو، ۲ تن برنج، سه تن روغن، ۲ تن سیب، یک تن خرما، ۵۰۰ کیلوگرم حبوبات، یکهزار قوطی انواع کنسرو و هفت تن نان از مهمترین اقلام ارسال شده توسط جمعیت هلال احمر و گروه‌های خودجوش مردمی از تکاب به مناطق زلزله زده است.

وی همچنین ادامه داد: به منظور تامین نیاز‌های اساسی خانواده‌های آسیب دیده از زلزله کرمانشاه بیش از ۲ هزار قوطی شیرخشک، ۳۰۰ بسته پوشاک بچه و ۳۰۰ کارتن مواد شوینده از تکاب به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شده است.

فرماندار تکاب گفت: بیش از ۱۵۰ میلیون ریال کمک نقدی مردم تکاب نیز برای رسیدگی به زلزله زدگان استان کرمانشاه به حساب جمعیت هلال احمر واریز شده است. وی از مردم تکاب خواست با توجه به آغاز فصل سرما و یخبندان و برای هدفمند شدن کمک رسانی به زلزله زدگان توسط جمعیت هلال احمر و سایر گروه‌های امدادی، برای تامین نیاز‌های هموطنان آسیب دیده از این حادثه دلخراش، اقلام ضروری به ویژه لوازم گرمایشی و البسه گرم به این مناطق ارسال کرده و در صورت امکان به صورت نقدی کمک رسانی کنند.

ثقفی روند جمع آوری و ارسال محموله‌های کمک‌های مردمی تکاب به کرمانشاه توسط جمعیت هلال احمر را مناسب و مطلوب ارزیابی کرد و افزود: ۱۲ پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی توسط جمعیت هلال احمر تکاب و کمیته امداد امام خمینی (ره) در مناطق مختلف شهر تکاب مستقر و مراحل ارسال نیز به خوبی انجام شده است.

وی اضافه کرد: اهالی روستا‌های تکاب نیز با احساس مسئولیت و نوع دوستی کم نظیر خود با تشکیل گروه‌های امدادی خودجوش محموله‌های کمک‌های مردمی را به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال کردند.

ثقفی گفت: تمام رانندگان خودرو‌های سبک و سنگین که کار ارسال محموله‌های کمک‌های مردمی تکاب به مناطق زلزله زده کرمانشاه را برعهده داشتند به صورت رایگان و بدون دریافت کرایه حمل بار در این کار خداپسندانه شرکت کردند.
 
 
انتهای پیام/ن.م
 

ارسال 350 تن کمک های مردمی شهرستان تکاب به کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.