رئیس جمعیت هلال احمر نطنز گفت: ۳ تریلر حاوی کمک‌های مردم نطنز به مناطق زلزله‌زده غرب کشور ارسال شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اصغر سلطانی اظهار کرد: با انتشار خبر تأسف برانگیز زلزله اخیر در غرب کشور، بلافاصله جلسات هماهنگی در سطح شهرستان تشکیل و ایستگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برپا شد.

وی افزود: مردم نوع‌دوست نطنز در اقدامی قابل تقدیر و به صورت خودجوش با کسب اطلاع از اقلام مورد نیاز به یاری زلزله‌زدگان شتافتند، طی این چند روز مقادیر قابل توجهی شامل هزار تخته پتو، 20 هزار بطری آب معدنی، 300 شعله بخاری، 5 تن مواد غذایی، 600 کیلو پلاستیک سقف چادر، 20 هزار بسته ست بهداشتی و 25 هزار دست البسه بسته‌بندی و ارسال شد.

رئیس جمعیت هلال احمر نطنز با تقدیر ویژه از فرماندار، امام جمعه، نماینده و رئیس اداره راهداری نطنز که از لحظات اولیه همراه با مردم در برنامه‌ریزی و کمک همراه بودند، تصریح کرد: واقعاً باید به مردم شهر نطنز افتخار کرد که همه کارها به صورت خودجوش انجام گرفت و حتی رانندگان تریلر به صورت داوطلبانه آمادگی خود را جهت ارسال محموله‌ها اعلام و محموله را منتقل کردند.

وی گفت: دریافت کمک‌های مردم همچنان ادامه دارد و آماده دریافت کمک‌های مردمی هستیم، هم اکنون در حال خرید ست بهداشتی با هزینه‌ای بالغ بر 200 میلیون ریال هستیم تا به مناطق زلزله‌زده ارسال کنیم.

 

انتهای پیام/م

 

ارسال کمک‌های مردم نطنز به مناطق زلزله‌زده غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.