رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایرگفت: همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) مراسم سوگواری این امام همام در پنج بقعه متبرکه ملایر برگزار شد.

در پنج بقعه متبرکه ملایر مراسم شهادت امام رضا(ع) برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  حجت‌الاسلام ابوذر عباسی رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) مراسم سوگواری این امام همام در پنج بقعه متبرکه ملایر برگزار شد.

عباسی  اظهار داشت: مراسم سوگواری حضرت ثامن‌الحجج (ع) در تکیه ابوالفضل(ع)، امامزاده عبدالله (ع)، امامزاده ابراهیم(ع)، امامزاده علی اکبر (ع) و بقعه واقف سیف الدوله برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این مراسم سخنرانان با تسلیت سالروز شهادت این امام معصوم(ع) بر لزوم الگو‌گیری از صفات برجسته امام رضا (ع) و حفظ ویژگی‌های ماه صفر برای خانواده‌ها پرداختند.

رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان ملایر ابراز کرد: مدیحه سرایی در سوگ هشتمین امام شیعیان جهان و پذیرایی از عزاداران آن حضرت از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

عباسی با اشاره به اینکه در شهرستان ملایر امامزادگان و اماکن مذهبی محل تجمع مردم بوده است و مردم با عزاداری برای شهادت امام رضا(ع) در این مکان‌ها، ارادت و عشق خود را به آن حضرت نشان می‌دهند بیان کرد: علاوه بر مراسم سوگواری برنامه محل انس با قرآن کریم نیز همزمان با نماز مغرب و عشاء با حضور اعضای جامعه قرآنی ملایر برپا شد.

انتهای پیام/خ

مراسم سوگواری شهادت امام رضا(ع) در پنج بقعه متبرکه ملایر برگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.