موسوی گفت: پیش‌بینی‌شده تا ظرف یک سال آینده با احداث بالغ‌بر ۵۰ كیلومتر خطوط ریلی، نیاز ارتباطی بسیاری از کارخانه‌ها و مراكز تولیدی به شبكه ریلی برآورده شود.

احداث ۵۰ کیلومتر خط ریلی جدید برای اتصال مراکز تولید انبوه بار به شبکه/ هزینه اجرای طرح ۲۰۰ میلیارد تومان به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد موسوی مدیركل خط و سازه‌های فنی در خصوص سیاست‌های ابلاغی اصل ۴۴ و تأکیدات مقام معظم رهبری اظهار کرد: در راستای اجرای منویات ابلاغی مقام معظم رهبری و سیاست‌های كلان اقتصاد مقاومتی، به‌منظور افزایش جذب بار، كاهش سوانح جاده‌ای و مصرف سوخت و حامل‌های انرژی و آلاینده‌های زیست‌محیطی، معاونت فنی و زیربنایی راه¬آهن مبادرت به اتصال مراكز انبوه تولید بار به شبكه ریلی كرده است.

وی افزود: به همین منظور پیش‌بینی‌شده تا ظرف یک سال آینده با احداث بالغ‌ بر ۵۰ كیلومتر خطوط ریلی، نیاز ارتباطی و حمل‌ونقل بسیاری از کارخانه‌ها و مراكز تولیدی به شبكه ریلی برآورده شود.

به گفته وی هزینه اجرای این طرح عظیم ملی، بالغ‌ بر ۲ هزار میلیارد ریال خواهد بود.

موسوی اجرای این طرح را یكی از دستاوردهای برجسته ملی در دولت تدبیر و امید برشمرد و ابراز امیدواری كرد این پروژه تا پایان سال آتی به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

۲ هزار میلیارد ریال هزینه اجرای ۵۰ كیلومتر خطوط ریلی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار