رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان گفت: هنرمندان تئاتر استان به منظور همدردی و امدادرسانی به حادثه دیدگان به مناطق زلزله‌ زده غرب کشور اعزام می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد یاقوت‌پور، رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان بیان داشت: برحسب وظیفه انسانی و ملی و دینی خویش ملزم به قدم برداشتن در راه کاستن از درد و غم هموطنان عزیز خویش در استان کرمانشاه هستیم.

وی تصریح کرد: در این راستا به همت و ابتکار اعضای انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان جمعی از هنرمندان تئاتر به مناطق زلزله زده اعزام می‌شوند.

یاقوت‌پور با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای اعزام هنرمندان تئاتر خوزستانی به استان کرمانشاه، اذعان داشت: هماهنگی لازم در این خصوص با رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه صورت گرفته و مقرر شده است هنرمندان تئاتر استان خوزستان به کرمانشاه سفر کنند.

رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان اظهار کرد: هنرمندان خوزستانی در این سفر ضمن انجام فعالیت فرهنگی و حضور در بیمارستان‌ها و مدارس استان کرمانشاه توشه‌ای نیز در حد بضاعت تئاتر استان جهت اهدا همراه خواهند داشت.

انتهای پیام/گ

هنرمندان تئاتر خوزستان به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اعزام می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.