دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: برخی مسئولین از زلزله برای انتقام سیاسی استفاده می‌کنند.

برخی مسئولین به جای کمک، از زلزله به عنوان ابزاری برای انتقام استفاده می‌کنند

محمدرضا گلرو مفرد دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت و گو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه ارتش و سپاه  مثل همیشه که در مسئله امنیت کشور و بلایای طبیعی هماهنگ بودند، اظهار کرد: متاسفانه برخی سعی دارند با ایجاد حواشی بیهوده اذهان عمومی را منحرف کنند تا بی‌کفایتی خودشان در امر مدیریت بحران به چشم نیاید.

برخی افراد قصد تخریب وجهه سپاه را دارند

وی در خصوص تلاش برخی افراد و رسانه‌ها برای ایجاد اختلاف بین ارتش و سپاه گفت: متاسفانه برخی افراد که کینه سپاه را به دل دارند، با پررنگ کردن فعالیت‌های ارتش و سانسور کمک‌های سپاه به زلزله زدگان قصد تخریب وجهه سپاه را دارند. غافل از اینکه این دو مانند 2 دست جمهوری اسلامی ایران هستند و هیچ‌گاه تلاش‌ها برای تفرقه بین ارتش و سپاه به ثمر نمی‌نشیند.

تسویه حساب سیاسی در بحران قطعا خیانت به مردم است

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به اینکه متاسفانه برخی مسئولین به جای کمک و همدردی با مردم در این بین می‌خواهند از زلزله استفاده سیاسی خود را ببرند و با استفاده از کلید واژه مسکن مهر، انتقام سیاسی بگیرند. تاکید کرد: در این شرایطی که مردم نیاز به کمک دارند تسویه حساب سیاسی قطعا خیانت به مردم است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار