مشاور امور بانوان سازمان اوقاف از برگزاری نشست تخصصی «وقف، خانواده و سبک زندگی اسلامی» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی؛ رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از  ستاد خبری دهه وقف معصومه فرزانه؛ مشاور امور بانوان سازمان اوقاف درباره برگزاری نشست تخصصی «وقف، خانواده و سبک زندگی اسلامی» اظهار کرد: این نشست صبح روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه با حضور حجت‌الاسلام محمدی؛ نماینده، ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و مشارکت سازمان بسیج اساتید و روحانیون کشور برگزار خواهد شد.
 
وی ترویج و نهادینه کردن وقف در خانواده را یکی از اهداف این نشست دانست و گفت: تبیین چالش‌های کنونی وقف و مصادیق وقف در نهاد خانواده از دیگر اهداف این نشست تخصصی است.
 
مشاور امور بانوان سازمان اوقاف با بیان محور‌های اصلی این نشست تصریح کرد: نقش خانواده در مقابله با آسیب‌های پیش روی وقف، نقش وقف در رشد و تعالی خانواده، وقف‌های جمعی و خانوادگی و وقف‌های خاص از قبیل: نذر و وصیت را می‌توان از مهمترین محور‌های این نشست دانست.
 
فرزانه افزود: مدعوین این نشست از بانوان اساتید دانشگاه و حوزه هستند و سه نفر از استادان خانم‌ها دکتر معین‌الاسلام، دکتر اخوت و دکتر کارشناس در این نشست تخصصی سخنرانی می‌کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: در ابتدای این نشست تخصصی نماینده، ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌‍‌الاسلام گواهی؛ رئیس سازمان بسیج اساتید و طلاب و حجت‌الاسلام سجادی؛ رئیس دانشگاه علوم قرآن و حدیث اصفهان و مشاور رئیس سازمان اوقاف سخنرانی خواهند کرد.
 
گفتنی است؛ نشست تخصصی «وقف، خانواده و سبک زندگی اسلامی» ساعت ۹ صبح دوشنبه ۲۹ آبان ماه در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
 

راهکار‌های ترویج وقف در نهاد خانواده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.