رییس هلال احمرشهرستان سبزوار گفت: تاکنون مبلغ ۵۵ میلیون تومان نقدی از طریق حساب متمرکز هلال احمر ارسال شده و ۱۵۵ میلیون تومان کالای غیرنقدی برای هموطنان زلزله زده کرمانشاه جمع اوری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛   محمدعلی جباری با اشاره به اقلام جمع آوری شده برای زلزله زدگان افزود:  تاکنون دوهزار پتو از ۱۰ پایگاه و اب معدنی به تعداد مناسبی از طرف مردم جمع شده که برای ارسال در حال اماده سازی است.

وی با بیان اینکه  اقلام مانند برنج و کنسرو از کل استان جمع اوری می شود وارسال خواهد شد گفت: هشت ایستگاه جمع اوری کمک با حضور ۶۰ نفر از نیرو‌های هلال احمر و داوطلبین حضوردارند و در شهرستان‌های خوشاب، روداب، ششتمد و مشکان نیز پایگاه‌ها فعال است.

رییس هلال احمرشهرستان سبزوار تصریح کرد : همزمان با جمع اوری کمک‌های مردمی نیرو‌های هلال احمر در ۶ نقطه به زائرین حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام خدمات می‌دهند.

جباری با بیان اینکه ۵۰ نفر نیرو از همکاران ما به صورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی در پایگاه‌ها و موکب‌ها می‌باشند گفت: یک اکیپ ۲۵ نفری در منطقه ابرش دیزباد مشهد مستقر هستندو ارائه خدمات امداد و نجات و پرستاری به زائران را دادند.

وی افزود: در شهرستان خوشاب و در جاده مرز بین سبزوار و نیشابور، روستای ابراهیم اباد، مهر، کاهک اکیپ هلال احمر در حال خدمت رسانی به زائران هستند و تاکنون به ۵۳ کاروان که هشت هزار و ۹۳۸ نفر بودند ارائه خدمات شده و بیست و هفت هزارو ۲۵۰ قلم دارو استفاده شده است.
 
انتهای پیام//ف.ج


کمکهای نقدی وغیر نقدی مردم سبزوار به زلزله زدگان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار