مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت:4 هزار و ۶۶۳ مددجوی تحت حمایت بهزیستی استان از خواربار،پوشاک و وجه نقد بهره مند شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛عرب نژاد مدیر کل بهزیستی استان خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت :با کمک خیران مؤسسه خیریه انصارالحجه (عج) مشهد مقدس 4 هزار و ۶۶۳ خانواده تحت حمایت بهزیستی استان از خواربار،پوشاک و وجه نقد بهره مند شدند.

وی افزود:با پیگیری ها و رایزنی های انجام شده با مؤسسه خیریه انصارالحجه (عج) مشهد مقدس،تعداد 4 هزار و ۶۶۳ نفر از خانواده های تحت پوشش بهزیستی استان از سبد غذایی البسه و وجوه نقدی در مجموع به ارزش 7 میلیارد و 78 میلیون و 61 هزار ریال در شش شهرستان بیرجند،سربیشه،قاین،آرین شهر،خضری و زیرکوه بهره مند شدند.

عرب نژاد میزان کمک های نقدی موسسه انصارالحجه مشهد را 2 میلیارد و 128 میلیون و 400 هزار ریال عنوان نمود و گفت:در این مرحله تعداد 4 هزار و 663 مددجو در کل استان سبد غذایی و پوشاک به ارزش 4 میلیارد و 949 میلیون و 661 هزار ریال و با توجه به بعد خانوار از 500 تا 3 میلیون و 500 هزار ریال وجه نقد دریافت نمودند .

وی ضمن ابراز قدردانی از حمایت های خیران که با حمایت های مادی و معنوی خود بهزیستی را در یاری رساندن  به نیازمندان واقعی و قشر معلول کمک می کنند،افزود:خیران می توانند اجناس اهدایی و کمک های غیر نقدی خود را با هماهنگی واحد مشارکت های مردمی در بهزیستی شهرستان های استان به صورت مستقیم و بدون واسطه به دست نیاز مندان واقعی تحت حمایت بهزیستی استان تحویل دهند.

علی عرب نژاد همچنین از وجود خانه های نگهداری و شیرخوارگاه های سطح استان خبر داد و گفت:این مراکز با حمایت های مادی و معنوی خیران و مردم نیکوکار استان و خارج از استان است که می توانند خدمات مطلوب تری را به فرزندان بی سرپرست و بد سرپرست ارائه نمایند و بدون یاری خیران کمک های دولتی جوابگوی هزینه های نگهداری کودکان در مراکز نخواهد بود.

انتهای پیام/غ

 بیش از ۴ هزار مددجوی بهزیستی از کمک های نقدی و غیرنقدی بهره مند شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.