هیأت‌های حسینیه مرکز شهر نطنز و مرکز شهر بادرود مبلغ 100 میلیون ریال به مردم زلزله‌زده غرب کشور کمک کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا سالکی یکی از مسؤولان حسینیه مرکز شهر نطنزاظهار کرد: طبق یک رسم دیرینه و سنتی سفره اطعام در روز 28 صفر در حسینیه مرکز شهر نطنز گسترانیده و مردم عزادار پس از عزاداری و نماز جماعت از اطعام حسنی بهره می‌بردند.

وی افزود: با توجه به زلزله اخیر غرب کشور و جهت هم‌دردی با مردم زلزله‌زده بنا به تصمیم هیأت‌امنا حسینیه مرکز شهر نطنز و بانی سفره اطعام، پس از احتساب مبلغ غذای روز 28 صفر کل مبلغ که 40 میلیون ریال بود تحویل جمعیت هلال‌احمر نطنز شد تا اقلام مورد نظر زلزله‌زدگان را خریداری و به مناطق زلزله‌زده ارسال کند.

همچنین روح‌الله شهبازیان مسؤول موکب حسینیه مرکز شهر بادرود نیز اظهار کرد: پس از بازگشت موکب از کربلای معلی مقادیر قابل‌توجهی از اقلام خوراکی شامل برنج، ماکارونی، لپه، عدس، رب گوجه‌فرنگی و سایر اقلام به‌صورت دست‌نخورده بازگردانده شد.

وی افزود: این اقلام توسط خادمان بسته‌بندی و همچنین مبلغ 20 میلیون ریال کنسرو ماهی و پتو خریداری و جمعاً مبلغ 60 میلیون ریال اقلام خوراکی و پتو تحویل جمعیت هلال‌احمر بادرود شد تا به مناطق زلزله‌زده ارسال شود.

 

انتهای پیام/م

 

کمک هیأت‌های نطنز و بادرود به مردم زلزله‌زده 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار