فرماندار بروجرد با اشاره به وقوع زلزله‌های پیاپی در این شهرستان طی امروز و روزهای گذشته گفت: به‌منظور مقابله با هرگونه بحران احتمالی ناشی از زلزله تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان بروجرد در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  علی کورانی‌فر با اشاره به وقوع زلزله‌های پیاپی در این شهرستان طی امروز و روزهای گذشته اظهار داشت: پس از وقوع زلزله کرمانشاه در همان ساعت اولیه شورای مدیریت بحران شهرستان بروجرد تشکیل شد و به همه دستگاه‌های اجرایی آماده‌باش کامل برای اجرای وظایف ذاتی آن دستگاه‌ها داده‌شده است.

وی افزود: به همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان بروجرد ابلاغ‌شده تا در صورت بروز هرگونه بحرانی وظایف تعریف‌شده دستگاه خود را انجام دهند و امیدواریم اتفاق خاصی در این زمینه رخ ندهد، اما آمادگی‌های لازم در حد توان دستگاه‌های اجرایی شهرستان بروجرد کسب‌شده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

فرماندار بروجرد در ارتباط با ذخیره اقلام موردنیاز در هنگام وقوع زلزله در انبارهای این شهرستان نیز عنوان کرد: ازلحاظ تأمین اقلام موردنیاز در مواقع بحرانی با توجه به اینکه حجم بسیاری از کمک‌های مردمی و دولتی این شهرستان به مناطق زلزله‌زده غرب ارسال‌شده است و در حال حاضر استان کرمانشاه نیز پذیرشی برای کمک‌های دیگر ندارد مشکلی در تأمین وجود ندارد و در حال حاضر نیز بسیاری از تجهیزات و اقلام موردنیاز در انبارهای نهادهای متولی دپو شده و همه تدابیر و پیش‌بینی‌های لازم اندیشیده شده است.

وی در ارتباط با خسارت‌های احتمالی زلزله‌های امروز نیز یادآور شد: تاکنون گزارشی از خسارت‌های احتمالی زلزله 3.9 ریشتری صبح امروز و یا دو زلزله دیگر در شهر اشترینان دریافت نشده است.

 صبح امروز زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 3.9 ریشتر برای سومین بار در روزهای اخیر شهرستان بروجرد را لرزاند که ساعتی پس از وقوع این زلزله دو زمین‌لرزه پیاپی به بزرگی 2.6 و 2.5 ریشتر شهر اشترینان از توابع بروجرد را لرزاند. گرچه بزرگی این زمین‌لرزه‌ها چشمگیر نبود اما سبب وحشت و نگرانی شهروندان شده و بسیاری از آن‌ها را به خیابان‌ها و پارک‌های شهر کشانده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار