امام جمعه تکاب گفت: بی‌شک عربستان باید بداند که بازیچه دست مستکبران جهان شده است در حالی که جمهوری اسلامی ایران با حمایت ملت، روی پای خود ایستاده و طاغوت و طاغوتیان را سرنگون کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ حجت‌الاسلام عیسی برادری امام جمعه تکاب امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه تکاب با اشاره به توطئه جدی غربی عربی عربستان سعودی تصریح کرد: هم‌اکنون استکبار جهانی با همراهی عربستان سعودی، پس از توطئه در سوریه، عراق و یمن، بحث لبنان را مطرح کرده‌اند.

وی بیان کرد: بی‌شک عربستان باید بداند که آلت دست مستکبران شده در حالی که جمهوری اسلامی ایران با حمایت ملت، روی پای خود ایستاده و طاغوت و طاغوتیان را سرنگون کرده است.

برادری تصریح کرد: بی‌شک اگر عربستان سعودی از حد خود خارج شود سیلی محکمی از جمهوری اسلامی ایران خورده چون کشورمان همواره به دنبال صلح، آسایش و منطق است اما عربستان دست از مداخله و شیطنت برنمی‌دارد.

وی اظهار کرد: امید است که کشورهای اسلامی و عربی، قدرت اسلام را به تحلیل نبرده و راه انقلابی و اسلامی را در پیش گیرند.

امام جمعه تکاب با تاکید بر اینکه تمامی مشکلات مردم تکاب از زبان امام جمعه و به صورت صریح و صادقانه از تریبون نماز مطرح شده و به گوش مسئولان می‌رسد گفت: بی‌شک دستگاه‌های اجرایی باید شنوای نقدهای منصفانه شده هر چند تلخ باشند و در برابر آن موضع‌گیری نکنند.

وی افزود: بی‌تردید این نقدها خیرخواهانه و برای اصلاح امور بوده و اگر بدان‌ها عمل نشود همانند دمل چرکین، روزی سرباز کرده و همه را دربر می‌گیرد.

انتهای پیام//ن.م

عربستان سعودی آلت دست مستکبران شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.