رئیس شورای اسلامی شهر شهرضا گفت: طرح پایش تصویری شهرضا با اعتبار 150 میلیون تومان در راستای تأمین آسایش مردم در خیابان‌ها و معابر شهر اجرایی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی صالح‌پور عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شهرضا، اظهار داشت: با توجه به نیاز شهرستان و در راستای کاهش ترافیک در شهر احداث زیرگذر چهارراه طالقانی به زودی عملیاتی می‌شود.

وی افزود: در این راستا از دستگاه‌های خدمات‌رسان خواسته شد با توجه به نقشه‌ای که شهرداری برای اجرای طرح چهارراه طالقانی در اختیارشان قرار داده، برنامه‌های خود را اعلام کنند.

 رئیس شورای اسلامی شهر شهرضا گفت: با اجرای این طرح در این چهارراه، خیابان‌های حافظ غربی و شرقی از زیر زیرگذر عبور می‌کنند و خیابان‌های انقلاب اسلامی و طالقانی از روی روگذر به هم متصل می‌شوند.

وی با بیان اینکه قبل حفاری باید تمام زوایا و پیش‌بینی‌های لازم انجام شود چرا که هر حرکت بدون برنامه با شکست روبرو می‌شود، اذعان کرد: تأسیسات گلوگاه آب شهری و فاضلاب گروه 22 توپخانه از این منطقه عبور کرده و حفاری این منطقه را با مشکل روبرو کرده است.

صالح‌پور با بیان اینکه هزینه اجرای این طرح حدود 3 و نیم میلیارد تومان برآورد شده است، تأکید کرد: ایجاد خیابانی مناسب موجب تسهیل در رفت و آمد شده و ترافیک شهری روان می‌شود.

وی با اشاره به درخواست‌ها و تقاضای جدی مردم درباره باز کردن چهارراه سمیه، گفت: اینکه یک سری از افراد به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام نمی‌گذارند و مشکل‌ساز می‌شوند، نباید سبب شود که تردد کل شهروندان را با مشکل مواجه کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرضا با بیان اینکه این چهارراه در راستای سهولت در رفت و آمد شهروندان باید باز شود، اضافه کرد: طرح پایش تصویری شهرضا با اعتبار 150 میلیون تومان در راستای تأمین آسایش مردم در خیابان‌ها و معابر شهر اجرایی شد.

وی اضافه کرد: در طرح پایش تصویری شهرستان 35 دوربین در مناطق مهم شهرستان نصب شد و با اجرای این طرح مناطق حساس و مهم شهر تحت پوشش تصویری قرار گرفت.

صالح‌پور در پایان با تأکید بر اینکه هیچ خدمتی مانند باز کردن معبر و ایجاد خیابان مناسب برای مردم ارزش ندارد، بیان داشت: با نصب دوربین‌های کنترل سرعت و ثبت تخلفات، نظارت بر چهارراه‌های شهرستان بیشتر می‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.