دبیرکل حزب مردم سالاری در حاشیه سومین کنگره حزب مردمی اصلاحات گفت: قانون احزاب دچار مشکلات زیادی است و به دنبال اصلاح آن هستیم.

قانون احزاب دچار مشکلات زیادی است و به دنبال اصلاح آن هستیمبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری عصر امروز در حاشیه سومین کنگره حزب مردمی اصلاحات و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قانون احزاب دچار مشکلات زیادی است و به دنبال اصلاح آن هستیم.

وی درباره یارانه احزاب نیز گفت: 4 میلیارد به توسعه سیاسی در برنامه ششم توسعه اختصاص داده بودیم که هنوز دولت نپرداخته است.

وی با اشاره به درخواست عربستان برای تشکیل جلسه علیه ایران تصریح کرد:کشورهای عربی اگر به عربستان اعتنا کنند با طناب پوسیده این کشور به قعر چاه خواهند رفت.

نماینده مردم تهران گفت: جوانکی در عربستان به نام بن سلمان پیدا شده که شاهزاده های این کشور را تلکه می‌کند و فکر می‌کند میتواند لبنان را در دست بگیرد که البته مردم این کشور جواب وی را داده اند.

وی ادامه داد: اکنون اگر بخواهند در این نشست برنامه ای علیه ایران طراحی کنند حتما پشیمان خواهند شد و بنده به عنوان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی می‌گویم که عربستان و متحدانش برنامه ای طراحی نکنند که به ضررشان تمام شود و در نهایت کوچکتر از ان هستند که بخواهند علیه ایران اقدامی انجام دهند

کواکبیان تصریح کرد:فکر نمیکنم که کشور های عربی از این جلسه استقبال کنند.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار