سارق خودرو با حضور به موقع پلیس در بابل ناکام ماند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف خودرو سرقتی سمند و دستگیری سارق دقایقی پس از وقوع سرقت در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: درپی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت خودرو در یکی از خیابان‌های شهر بابل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: ماموران با حضور در محل وقوع سرقت و انجام تحقیقات از مالباخته دریافتند، خودرو سواری سمند در حالیکه سوئیچ خودرو روی آن بوده و فرزند مالباخته (پسری ۱۴ ساله) نیز در آن حضور داشته از سوی سارق یا سارقان مورد دستبرد قرار گرفت.

سرهنگ جعفری افزود: سارق پس از سرقت خودرو فرزندمالباخته  را در یکی از خیابان‌ها رها کرده است.

وی با بیان اینکه مالباخته از طریق تماس فرزندش با وی از سرقت خودرو باخبر شده است، گفت: ماموران با انجام اقدامات ویژه پلیسی و اجرای طرح مهار سرانجام در کمتر از یک ساعت خودرو را در یکی از مبادی خروجی شهر شناسایی و کشف کردند و سارق خودرو را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به تشکیل پرونده برای سارق خودرو تحویل وی به مرجع قضائی، افزود: متهم پس از سیر مراحل قانونی با قرار مناسب روانه زندان شد.

سرهنگ جعفری با هشدار به خانواده‌ها و مالکان وسایل نقلیه از آنان خواست در زمان توقف برای مدت زمان کوتاه در کنار خیابان حتی در صورت حضور هر یک از اعضای خانواده و یا سرنشین، نسبت به خاموش کردن خودرو و برداشتن سوئیچ از روی آن اقدام کنید.

وی با بیان اینکه سارقان همواره مترصد استفاده از این غفلت هاو فرصت‌ها هستند تا در زمان مناسب نیت خود را عملی کنند، به شهروندان هشدار داد: با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدار‌های پلیس از وقوع سرقت پیشگیری کنند.

انتهای پیام/آ

سارق خودرو دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.