كشف 20 تن كود شيميايی قاچاق در كرمان

فرمانده انتظامی شهرستان از كشف 20 تن كود شيميايی قاچاق و دستگيری يك قاچاقچی توسط ماموران انتظامی بخش ماهان اين فرماندهي خبر داد.

كشف 20 تن كود شيميايی قاچاق در كرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمان  ؛ سرهنگ عبدالعلی روانبخش فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت : ماموران انتظامی بخش ماهان شهرستان كرمان در راستای مبارزه با قاچاق كالا در حين گشت زنی های هدفمند و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی به يك دستگاه تريلر مشكوك شدند و دستور توقيف آن را صادر كردند.


وی افزود: ماموران انتظامی پس از بازرسی از اين خودرو موفق شدند20 تن كود شيميايی خارجي قاچاق را كه فاقد هرگونه مجوزهای لازم بودند كشف و يك نفر را در اين رابطه دستگير كنند.


سرهنگ روانبخش تصريح کرد: تريلر حامل كالاهای قاچاق توقيف و متهم دستگير شده نيز پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به همراه كالاهاي قاچاق مكشوفه به مراجع قضايی تحويل داده شد.


فرمانده انتظامی شهرستان كرمان در پايان با تأکيد بر اينکه پليس مقتدرانه در خدمت امنيت و آرامش مردم است و اجازه كوچكترين تحرك به قاچاقچيان را نخواهد داد، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعاليت‌هاي اقتصادي غيرقانوني و خريد و فروش کالاهاي قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.