مسعود صادقی گفت:حضور مردم برای خدمت رسانی باعث افزایش ترافیک و کندی حمل تجهیزات برای نوسازی شبکه توزیع برق شده است.

ترافیک معابر، حمل ونقل تجهیزات را با کندی مواجه کرده است مسعود صادقی مدیرکل نظارت بر توزیع توانیر در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ؛ اظهار کرد:گستردگی تخریب زلزله در روستا‌ها به قدری زیاد است که در برخی از مناطق تا ۱۰۰ درصد ویرانی به بارآورده است و سازه‌ای برای وصل برق وجود ندارد در تلاش هستیم که برق رسانی در مناطقی که شرایط اتصال به شبکه برق را دارند انجام دهیم.

وی افزود:برق رسانی سرپل ذهاب کامل صورت گرفته است و از لحاظ روشنایی و تامین برق در وضعیت مناسبی قرار دارد؛ تنها بحث موردی و قظعی تک انشعاب وجود دارد که با اعزام اکیپ‌های سیار این قطعی‌های موردی نیز در حال وصل شدن انشعاب می‌باشد.

مدیرکل نظارت بر توزیع توانیر تصریح کرد:برق رسانی در روستا‌ها با اولویت برق آبی صورت گرفت و بیشتر چاه‌های آب شرب برق دار شدند که تا پایان روز این برق رسانی به چاه‌های آب کامل خواهد شد.

وی ادامه داد:اردوگاه‌هایی رسمی برای استقرار مردم در نظر گرفته شده که با راه اندازی پروژکتور نور آن تامین شده است و با توجه با چادر زدن مردم در پارک‌ها و بوستان‌ها ، توانیر با تجهیز و ترمیم سیستم برق رسانی ، روشنایی را در اسکان‌های غیررسمی تامین کرده است.

صادقی در پایان ضمن قدردانی از حس نوع دوستی و احساس مسولیت مردم برای خدمت رسانی به زلزله زدگان، گفت:ترافیک زیاد ناشی از خودرو‌های خدمت رسان باعث کندی حمل و نقل خودرو‌های لجستیکی برای تجهیز و تامین قطعات شده است و توصیه من به مردم این است که برای کمک به زلزله زدگان از طریق هلال احمر و سایر ارگان‌های دولتی اقدام کنند و از حضور در منطقه که باعث ترافیک و اختلال در خدمت رسانی گروه‌های فعال در منطقه می‌شود، خودداری نمایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار