حضرت آیت‌الله خامنه‌ای چندی پیش پس از دیدن فیلم "ویلایی‌ها"، از کارگردان آن تقدیر کردند.

تقدیر رهبر انقلاب از کارگردان فیلم ویلایی‌هابه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صد و هشتمین شماره از نشریه "خط حزب‌الله" در پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلابی اسلامی منتشر شد. در این شماره از این نشریه، در یک مطلب ویژه از تقدیر رهبر انقلاب از کارگردان فیلم ویلایی‌ها خبری منتشر شد. چندی پیش، رهبر معظم انقلاب پس از دیدن فیلم ویلایی‌ها، از کارگردان این فیلم سینمایی قدردانی کردند.

"ویلایی‌ها" روایتی تازه از همسران فرماندهان دفاع مقدس است که در شهرکی حوادث گوناگونی را تجربه و روزهای پراضطرابی را سپری می کنند و هر از گاهی با وقایع جنگ از جمله شهادت همسرانشان مواجه هستند. این فیلم اولین تجربه‌ی کارگردانی است که حالا مورد تقدیر رهبر انقلاب قرار گرفته است.

"ویلایی‌ها" موفق به کسب جوایز "بهترین بازیگر نقش مکمل زن"، "بهترین جلوه‌های ویژه بصری"، "استعداد درخشان بهترین فیلم اولی" در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر سال 95 و "خلاقیت و استعداد درخشان (ویژه فیلمسازان اول)" و "بهترین بازیگر نقش اول زن" در یازدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی سال 95 و "بهترین جلوه‌های ویژه میدانی" در نوزدهمین جشن خانه سینما سال 95 شده است.

منیر قیدی نویسنده و کارگردان 45 ساله‌ این فیلم که "ویلایی‌ها" اولین اثر اوست و بخاطر این فیلم مورد تقدیر رهبر انقلاب قرار گرفته، فعالیت هنری خود را از سال 75 آغاز کرده و تاکنون دستیار کارگردان و منشی صحنه‌ی بیش از 15 فیلم بوده و با فیلمسازان بزرگی همچون ابراهیم حاتمی‌کیا و مجبد مجیدی کار کرده است.

کانال تلگرامی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با انتشار دقایقی از فیلم سینمایی ویلایی‌ها، خبر از تقدیر رهبر انقلاب از کارگردان این فیلم سینمایی داد که در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید.

 

انتهای پیام /

تقدیر رهبر انقلاب از  فیلم ویلایی‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار