معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، از قرائت زیارت حضرت رسول اکرم (ص) از بعید همزمان با ۲۸ ماه صفر در حسینیه امام‌(ره) همدان خبر داد.

قرائت زیارت حضرت رسول اکرم(ص) از بعید در همدان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مجید فروتن، معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته طرح برگزاری مراسم قرائت زیارت نامه حضرت رسول (ص) با هدف بزرگداشت یاد و نام پیامبر عظیم الشان اسلام به مرحله اجرا می‌رسد.

وی افزود: این مراسم معنوی با سخنرانی حجت‌الاسلام کاروند و مداحی حاج سید مسعود باقری و حاج حسین رجبی از ساعت 10:30 صبح روز جمعه 26 آبان ماه همزمان با 28 صفر در حسینیه امام خمینی(ره) قرائت خواهد شد.

فروتن تصریح کرد: همچنین در این مراسم به سوگواری سالروز رحلت جانسوز پیامبر گرامی اسلام (ص) و دومین پیشوای امامت و هدایت کریم اهل بیت (ع) حضرت امام حسن مجتبی (ع) می پردازند.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان ابراز داشت: آشنایی با ابعاد زندگی پیامبر اعظم(ص)، ایجاد روحیه تحقیق و تدبر و اشاعه و ترویج فرهنگ ناب نبوی را از اهداف برگزاری این مراسم است.

فروتن خاطرنشان کرد: در مورد قرائت حضرت رسول(ص) و همچنین سایر فعالیت‌ها و توصیه‌های روز 28 صفر نیز باید فرهنگ‌سازی صورت بگیرد و سخنرانان باید با اختصاص دادن یک روز به زیارت حضرت رسول(ص)، مردم را با مفاهیم و مضامین آن آشنا و مأنوس کنند.

انتهای پیام/ د

قرائت زیارت حضرت رسول اکرم در حسینیه امام همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.