رئیس بیمارستان صحرایی سپاه در غرب کشور گفت: بیمارستان صحرایی دایر شده در این منطقه روزانه به بیش از ۱۰۰۰ نفر ارائه خدمات می‌دهد.

خدمات رسانی بزرگترین بیمارستان صحرایی سپاه در غرب کشور/ظرفیت پذیرش این بیمارستان روزانه ۱۰۰۰ نفر استسیدرضامرتضویان رئیس بزرگترین بیمارستان صحرایی سپاه در غرب کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره امکانات بزرگترین بیمارستان صحرایی سپاه در این منطقه، اظهار کرد: این بیمارستان به عنوان بزرگترین بیمارستان سیار کشور و زیر نظر بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران است.

وی اضافه کرد: بیمارستان صحرایی دایر شده در منطقه غرب کشور دارای دو اتاق عمل، بخش‌های ریکاوری، بستری و اورژانس خواهران و برادران، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و سونوگرافی است.

رئیس بیمارستان شهیدآیت‌الله صدوقی اصفهان با بیان اینکه بیمارستان صحرایی غرب کشور دارای تمام امکانات تخصصی است، اذعان داشت: بیمارستان بزرگ صحرایی نیروی زمینی سپاه برای مقاومت در برابر سرما با ۲۵کانکس دایر شده است.

مرتضویان با تأکید بر اینکه پزشکان مجرب و متخصص در بیمارستان بزرگ صحرایی غرب کشور حضور دارند، تصریح کرد: تعداد ۹۵ نیروی متخصص شامل پزشک بیهوشی و اورژانس، جراح عمومی، ارتوپد، داخلی، داروساز،کادر درمانی پرستار، کارشناس رادیولوژی، آزمایشگاه، اتاق عمل، هوشبری، بهداشت و کاردان دارویی را به همراه داریم.

رئیس شورای هماهنگی بهداشت و درمان نیروهای مسلح اصفهان درباره خدمات دهی به مراجعه کنندگان بیمارستان صحرایی، یادآور شد: پیش‌بینی ما این است که این بیمارستان روزانه به بیش از ۱۰۰۰ نفر ارائه خدمات دهد و اتاق عمل ما این آمادگی را دارد که عمل‌های جراحی بزرگ و متوسط را انجام دهد.

رئیس بزرگترین بیمارستان صحرایی سپاه در غرب کشور درباره امکانات روانشاختی بزرگترین بیمارستان سیار غرب کشور، افزود: این آمادگی در ما وجود دارد که خانواده‌هایی که به دلیل زلزله غرب کشور دچار مشکلات روحی شده را تحت مشاوره قرار دهیم. 

وی درباره امکانات تجهیزاتی بزرگترین بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه، اظهار کرد: تمام امکانات، وسایل و مواد مصرفی برای تمام عمل‌های جراحی و اقدامات تشخیصی و درمانی و همچنین دارو  در حد نیاز وجود دارد.

مرتضویان با تأکید بر اینکه تمام خدمات بزرگترین بیمارستان صحرایی کاملا رایگان در اختیار زلزله‌زدگان غرب کشور است، تصریح کرد: امیدواریم خدمات ما باری از نظر روحی و جسمی از دوش مردم عزیز این منطقه بردارد. 

وی با بیان اینکه بزرگترین بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه در غرب کشور روز گذشته دایر شد، گفت: این بیمارستان از صبح امروز پذیرش بیماران را شروع کرده و در رابطه با اقدامات ارتوپدی، جراحی و همچنین داخلی نیازی به انتقال بیمار به شهرهای دیگر نداشته و به لحاظ تخصصی و تجهیزاتی کامل است.

انتهای پیام/

حضور پزشکان مجرب و متخصص در بیمارستان صحرایی غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار