رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان از راه‌اندازی شورای محلات در مناطق 72گانه شهرستان همدان خبرداد.

راه‌اندازی شورای محلات در مناطق 72گانه همدان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام جواد حیدری‌راد رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با اشاره به اینکه اجرای این طرح نقش مهمی درانسجام برنامه‌ها و کاهش موازی‌کاری‌ها خواهد داشت افزود: طبق توافق انجام شده با شهرداری این طرح در مناطق 72گانه همدان اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه   راه اندازی شورای محلات نقش مهمی در مدیریت محلات خواهد داشت، ادامه داد: جلوگیری از موازی‌کاری، ارائه بهتر خدمات، کمک به نهادهای فرهنگی، احصا نیازهای مردم از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح می‌توان استعدادها، نخبگان، و ظرفیت‌های محلات را شناسایی کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح سلامت اجتماعی در مناطق، دیزج، حصار امام‌خمینی(ره)، کوی کوثر، خضر و منوچهری، بیان کرد: اجرای طرح ارتباط مسجد و مدرسه یکی از برنامه‌های مهم در راستای ارتقای سلامت اجتماعی دانش‌آموزان است.

وی اظهار داشت: بیش از 3 هزار عنوان گفتمان تا پایان امسال در مدارس خواهیم داشت.

وی هدف از اجرای این گفتمان‌های آشنایی دانش‌آموزان با مسائل مختلف از جمله آسیب‌های اجتماعی برشمرد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان بیان کرد: با آگاه‌سازی جوانان و نوجوانان می‌توان آنها را از بسیاری آسیب‌های اجتماعی که گریبان‌گیر جامعه است نجات داد.


انتهای پیام/ج

راه اندازی شورای محلی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار