مشکلات ۶۰۰ واحد تولیدی فارس در جلسه کارگروه رفع موانع تولید در استان رفع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ یدالله رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس، با اشاره به تشکیل ۱۶۷ جلسه کارگروه رفع موانع تولید در این استان گفت: مجموع تصمیم‌های اتخاذ شده در این نشست‌ها به رفع مشکل ۶۰۰ واحد تولیدی در فارس منجر شده است.

وی افزود: در مجموع این نشست ها، مشکلات یک هزار و ۵۷ واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت.

رحمانی ادامه داد: تاکنون تقاضای ۵۸۸ واحد که در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند در جلسه‌های کارشناسی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مورد بررسی قرار گرفته و نیاز آن‌ها نیز ۷۲۳ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: تمام این واحد‌ها نیز برای بررسی توجیه فنی و اقتصادی طرح‌های پیشنهادی متقاضیان به بانک‌های عامل معرفی شده اند که ۳۹۹ واحد آن با ۵۳۹ میلیارد تومان از واحد‌های تحت پوشش سازمان صنعت، معدن و تجارت و ۱۸۹ واحد آن نیز با ۱۸۴ میلیارد تومان تحت پوشش سازمان جهاد کشاورزی استان قرار دارند.

رحمانی بیان کرد: مجموع اشتغال پیش بینی شده برای این ۵۸۸ واحد حدود ۱۲ هزار نفر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: تا ۲۳ آبان ماه نیز در مجموع ۵۸ طرح در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند، ارایه دهندگان این طرح‌ها در سیستم بانکی تمام مراحل را طی کرده و موفق به دریافت تسهیلات به میزان ۸۴ میلیارد تومان شده اند.

وی تصریح کرد: از لحاظ تسهیلات پرداختی، بانک کشاورزی با ۱۹ و چهار دهم میلیارد تومان، بانک صنعت و معدن با ۱۸ و نیم میلیارد تومان، بانک تجارت با ۱۲ و سه دهم میلیارد تومان و بانک توسعه تعاون با هشت و هشت دهم میلیارد تومان بیشترین میزان پرداخت‌ها را به خود اختصاص داده اند.
انتهای پیام/ر


رفع مشکلات واحد‌های تولیدی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار