کلنگ چند طرح درمانی در هفته وقف به زمین می‌خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌الاسلام سید عباس موسوی مدیرکل اوقاف استان فارس با اشاره به کلنگ احداث چند طرح درمانی در هفته وقف، گفت: در هفته حوزه درمانی برای ویزیت رایگان بیماران در بیمارستان موقوفه خلیلی برنامه‌ریزی‌شده است و شاهد کلنگ زنی چند طرح درمانی نیز خواهیم بود.

وی افزود: با حضور واقفین، علماء، مسئولین و رسانه‌ها «همایش یاوران وقف» برگزار و ضمن رونمایی از وقف‌های جدید، از اصحاب وقف تجلیل می‌شود و برپایی همایش «وقف در قرآن» نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

موسوی ادامه داد: ویژه‌برنامه‌های هفته وقف شامل برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، در ۵۰۰ بقعه در استان فارس و ۱۸۰ بقعه شیراز برگزار می‌شود و هدف از این برنامه‌ها، توجه دادن مردم به سنت پسندیده وقف است.

وی بیان کرد: راه‌اندازی ایستگاه سلامت در امامزاده علی بن حمزه (ع)، برپایی ایستگاه همه واقف باشیم و ایستگاه‌های صلواتی، بخش‌های دیگری از برنامه‌های هفته وقف است.

موسوی اظهار داشت: نشست تخصصی وقف و سلامت با حضور مسئولان و کارشناسان موقوفات درمانی این اداره کل از دیگر برنامه‌هایی است که به انجام می‌رسد.

وی گفت: اعزام مبلغین متخصص به مدارس و حضور و فعالیت مبلغان اعزامی از قم به همراه مبلغانی از استان فارس در امامزاده سید علاءالدین حسین برای ارائه مشاوره‌های مذهبی و خانوادگی، بخش‌های دیگری از این برنامه‌ها را تشکیل می‌دهد.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه فارس تصریح کرد: ویژه‌برنامه‌های شهادت به مناسبت دهه آخر صفر نیز در بقاع متبرکه و در طول هفته وقف با حضور ۱۵۳ مبلغ دینی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

برپایی ایستگاه همه واقف باشیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار