پادشاه عربستان در جلسه هیئت وزیران بر برگزاری نشست مخالفان دولت سوریه در ریاض تأکید کرد.

تأکید پادشاه عربستان بر برگزاری نشست معارضان سوریبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان روز سه شنبه که ریاست جلسه کابینه را بر عهده داشت، در این جلسه بر اهمیت برگزاری نشست اپوزیسیون سوری در ریاض تأکید کرد.

عواد بن صالح العواد وزیر اطلاع‌رسانی عربستان سعودی نیز در همین زمینه گفته است که این جلسه در ریاض با هدف برطرف شدن شکاف میان اعضای مخالفان دولت سوریه و ایجاد یکپارچگی در صفوف آنان پیش از شروع مجدد مذاکرات در ژنو تحت نظارت سازمان ملل است. عربستان اعلام کرده که این نشست در چارچوب سیاست حمایتی ریاض از تلاش‌ها برای مقابله با تروریسم و پاسخ به درخواست معارضان سوریه برای برگزاری نشست در شهر ریاض، انجام می‌گیرد.

در سال‌های اخیر عربستان سعودی با مسلح کردن و حمایت خود از تروریست‌ها و مخالفان دولت سوریه تمام تلاش خود را برای برهم زدن امنیت و ثبات منطقه و همچنین براندازی دولت سوریه انجام داده است. در حال حاضر که مبارزه بی‌وقفه دولت سوریه و متحدانش در منطقه با گروه‌های تروریستی درگیر در جنگ سوریه، باعث شده این گروه‌ها در آستانه شکست کامل قرار گیرند و سوریه به امنیت و ثبات نزدیک شود، سعودی‌ها با اقداماتی از قبیل تحریک و تقویت مخالفان دولت سوریه، سعی در شعله‌ور کردن آتش زیر خاکستر تنش‌ها در سوریه دارند.

انتهای پیام /

نشست اپوزیسیون سوریه در عربستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.