استاندار اصفهان با بيان اينكه برخوردهای انتظامي و پليسي آخرين راهبرد براي مقابله با ناهنجاری‌هاست گفت: اگر همه دستگاه‌ها به وظايف خود به موقع عمل كنند شاهد كمترين جرائم و ناهنجاری‌ها در جامعه خواهيم بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مهرعلیزاده در دیدار فرمانده انتظامی استان اصفهان و هیأت همراه با وی ضمن تسلیت به حادثه دیدگان زلزله غرب کشور و آرزوی صبر و بردباری برای بازماندگان این حادثه اظهار کرد: امیدوارم مردم ایران به مصداق بشردوستی، نوع‌دوستی و مسلمان بودن توفیق یاری رساندن به این عزیزان را داشته باشند و از این امتحان الهی سربلند بیرون بیایند.

وی با بیان اینکه اگر همه دستگاه‌ها به وظایف خود به موقع عمل کنند شاهد کمترین جرائم و ناهنجاری‌ها در جامعه بوده و بار مسؤولیت پلیس هم کم می‌شود، تصریح کرد: اعتقاد دارم اگر دستگاه‌های دیگر به وظایف خود به موقع عمل کنند واقعاً نیازی به برخوردهای انتظامی و پلیسی در جامعه نیست.

استاندار اصفهان عنوان داشت: مطمئناً مسائل اجتماعی، اقتصادی، سرمایه‌گذاری و به ویژه فرهنگی می‌توانند در سمت و سویی پیش روند که شاهد حتی یک مورد نا امنی و جرم در جامعه نباشیم.

به گفته مهرعلیزاده عدم رسیدگی به این مقوله‌ها می‌تواند یک جامعه بسیار سالم از نظر فرهنگی و اعتقادی و منضبط را از انضباط و هنجارهای اجتماعی منحرف کرده و کاری کند که به ناهنجاری‌ها رو بیاورد.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم که برخوردهای انتظامی و پلیسی آخرین راهبرد برای مقابله ناهنجاری‌ها است و اول از همه باید به مسائل آموزشی در دبستان‌ها، دبیرستان‌ها، دانشگاه‌ها اجتماع، صدا و سیما و آموزش در خانواده، ایجاد اشتغال و مراکز تفریحی مناسب برای جوانان و اجرای صحیح قوانین در جامعه توجه جدی کرد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه تدین استان اصفهان شهره خاص و عام است گفت: مردم این استان چه در زمان قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب، در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در سنگرهای مختلف همیشه پیشتاز بوده و اصفهان جزو استان‌های نمونه کشور است بنابراین انتظار این است که در یک جامعه سالم و ایده‌آل نباید شاهد حتی یک مورد سرقت، کلاه‌برداری و نا امنی و جرائم دیگر باشیم.

وی در ادامه نیروی انتظامی را نیرویی لایق، بی‌ادعا، سالم و محبوب در میان مردم توصیف کرد و افزود: امروز مردم نیروی انتظامی را از بدنه خود می‌دانند و از کودک گرفته تا یک انسان بزرگ‌سال همه به پلیس اعتماد و اتکا دارند و پاسخ این اعتماد و اتکا هم بایستی همراهی، حمایت و پشتیبانی از مردم باشد.

مهرعلیزاده در پایان خاطرنشان کرد: با این اعتقاد که پلیس در جامعه از جایگاه بزرگی برخوردار است شخصاً به نیروی انتظامی احترام می‌گذارم و به عنوان استاندار خود را مکلف به حمایت معنوی، اداری و اجرایی از نیروی انتظامی می‌دانم. 

 

انتهای پیام/م

 

دیداراستاندار اصفهان با فرمانده انتظامی استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار