رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: خدمات درمانی با حضور پزشکان متخصص این دانشگاه تحت عنوان کاروان سلامت امید در رودبار جنوب به مدت 2 روز به مراجعه کنندگان ارائه می شود.

ارائه خدمات درمانی توسط پزشکان متخصص در رودبار جنوببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،ایمان قاسم زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: کاروان سلامت امید در راستای ارائه خدمات درمانی به مردم شهرستان رودبارجنوب با مرکزیت زهکلوت 24و25 آبان ماه به صورت جهادی به مراجعه کنندگان خدمات درمانی ارائه می دهد.

وی افزود: در این کاروان، پزشکان متخصص؛ زنان، اطفال، داخلی، دندانپزشک٬ دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به همراه پزشکان عمومی، پرستار، ماما و ... با ارائه خدمات تزریقات، نوار قلب، دارو و آزمایشگاه فعالیت دارند.

 قاسم زاده  با اشاره به حضور پررنگ پزشکان متخصص دانشگاه علوم پزشکی جیرفت دراین کاروان سلامت اظهار کرد: زهکلوت یکی از محروم ترین مناطق کشور است و با وجود کمبود امکانات و هوای نامساعد در این منطقه، تلاش های شبانه روزی پزشکان عمومی، برای ارائه خدمات سلامت به بیماران قابل تقدیر است.

وی با اشاره به پوشش کامل واکسیناسیون کودکان در زهکلوت تصریح کرد: مراقبت های زنان باردار و نوزادان در تمام مراحل انجام می شود که دستاورد آن جلوگیری از مرگ مادر و نوزاد در منطقه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اظهار کرد: خدمات بهداشت و درمان در زهکلوت مانند سایر مناطق جنوب کرمان به صورت کامل ارائه می شود و این کاروان بیشتر با محوریت حضور پزشکان متخصص در منطقه در حال برگزاری است.

کاروان سلامت امید با مشارکت هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و فرمانداری رودبار به مدت دو روز در شهرستان رودبار جنوب برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ح


کاروان سلامت پزشکان متخصص درجنوب کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار