علی دارابی از راه اندازی رادیو امید در مناطق زلزله زده برای بیان مشکلات مردم خبر داد.

رادیو امید راه اندازی می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی دارابی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما ظهر امروز معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای استان همدان اظهار داشت: صدا و سیما با بیش از 145 شبکه رادیو تلویزیونی به 35 زبان فراملی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد و ما ضمن ابراز همدردی با مردم زلزله زده غرب کشور در فاصله کوتاهی "رادیو امید" را در مناطق زلزه زده راه‌اندازی کردیم تا مسائل و مشکلات مردم را بیان کنیم.

وی به برخی حواشی به وجود آمده در مراسم اشاره کرد وگفت: بعد از آیین تکریم و معارفه در صدا و سیما جلسه‌ای داریم و تا تک به تک به مشکلات خانواده صدا و سیما در همدان رسیدگی نکنم در همدان می‌مانم و حتما به مسائل رسیدگی می‌کنم.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با بیان اینکه کار در رسانه جز مشاغل سخت و زیان بار است بیان کرد: بر حسب برنامه سازمان صدا و سیما و سختی کار مدیران در 25 سالگی بازنشسته می‌شوند.

دارابی با اشاره به لزوم غنیمت و قدردانستن نیروهای خدوم و شایسته سازمان صدا و سیما بیان کرد: همدان با استان‌های کم برخورداری که نیرو به آنجا وارد می‌کنیم تفاوت دارد و این استان باید نیرو به سایر استان‌ها و سازمان صادر کند.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه تیمی که از تهران آمده در مرکز همدان مستقر می شوند گفت: این اقدام به منظور رسیدگی به مشکلات همکاران ما انجام می‌شود

وی تاکید کرد : ما باید هم زبان مردم باشیم و هم خدمات مسئولان را به جامعه انتقال دهیم.

انتهای پیام/د.ا

رادیو امید راه اندازی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.